وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
قرآن کریم خط وحدت مداری را ترسیم کرده است/دشمنان بدنبال خاموش کردن این نور هدایت هستند
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۱:۴۰ 361
عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با تقریب:

قرآن کریم خط وحدت مداری را ترسیم کرده است/دشمنان بدنبال خاموش کردن این نور هدایت هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: وحدت منشا بسیاری از حرکت های عزتمندانه و مقتدارنه جهان اسلام است؛ استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود از ابزارهای مادی و معنوی پیشرفته ای در موارد علمی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی بهره می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله محمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به لزوم توجه به دستورات الهی و پیروی از قرآن کریم، اظهار داشت: باید به قرآن کریم و رهنمودهای پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) که همواره نسبت به وحدت ، اخوت ، برادری و دوستی ، همزیستی و یکپارچگی و موضوعات مرتبط با امت اسلامی تاکید داشته اند، توجه نمود.

وی افزود: وحدت منشا بسیاری از حرکت های عزتمندانه و مقتدارنه جهان اسلام است.

وی ادامه داد: اقتدار و عزت لازمه توحید و خداپرستی بوده و مرهون یکپارچگی و وحدت امت اسلامی می باشد، قرآن کریم و روایات گوناگون موکدا بر اتحاد و انسجام مسلمانان تاکید داشته اند و دشمنان پیوسته در تلاش بوده اند که در اتحاد مسلمین اخلال ایجاد کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود از ابزارهای مادی و معنوی پیشرفته ای در موارد علمی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی بهره می گیرد و به وسیله رسانه های خود به امت ها القا می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان تاکید کرد: رهبری و مرجعیت اهل بیت علیهم السلام به عنوان نماد وحدت می تواند باشد و به تبع آن ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری با راهنمایی هایی و خطوطی که ترسیم می کنند، می توان این اقتدار و یکپارچگی را حفظ نمود.

ارسال نظر