وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
با ترور شهید اسماعیل هنیه حرکت مقاومت متوقف نمی شود
۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۳ 28
مولوی فاضل حسینی در گفتگو با تقریب:

با ترور شهید اسماعیل هنیه حرکت مقاومت متوقف نمی شود

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: به طور قطع به یقین با ترور اسماعیل هنیه انگیزه محور مقاومت و امت اسلامی رو به افزون خواهد رفت و مجاهدین غزه و فلسطینی با روحیه بیشتر و مستحکم تر بساط رژیم صهیونیستی را برمی چینند.


مولوی فاضل حسینی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت دکتر اسماعیل هنیه، اظهار داشت: خون شهید دکتر هنیه مسیر پیروزی را هموار تر خواهد کرد و پیروزی قطعی را نصیب ملت مظلوم فلسطین خواهد نمود.

مولوی فاضل حسینی، افزود: با ترور ایشان حرکت مقاومت متوقف نمی شود، بلکه این سلسله و رویه مقاومت ادامه خواهد داشت و انشاالله باعث تقویت مقاومت خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور قطع به یقین با ترور دکتر عزیزمان انگیزه محور مقاومت و امت اسلامی رو به افزون خواهد رفت و مجاهدین غزه و فلسطینی با روحیه بیشتر و مستحکم تر بساط رژیم صهیونیستی را برخواهند پیچید.

این عالم اهل سنت خراسان، تصریح کرد: این ترور بزدلانه در خاک ایران اسلامی انجام گرفت که باعث خواهد شد حرکت محور مقاومت با پشتیبانی ایران اسلامی تقویت شود و با قدرت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات صهیونیست ها از روی ضعف، اذعان داشت: باید به این نکته اشاره کنم که دلیل اصلی این اقدام از ضعف وناتوانی صهیونیست ها است؛ آنها قدرت مقابله رودررو و مستقیم با محور مقاومت را نداشته و ندارند.

وی خاطر نشان کرد: از زمان حضرت رسول (ص) یهودیان عصر ایشان نیز از فریب و نیرنگ برای مقابله با حضرت استفاده می کردند واکنون هم همان شیوه را دنبال می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امت اسلامی و جهان اسلام باید وحدت و تقریب را تقویت نمایند و در مقابل کینه و فریب های صهیونیست ها آگاه باشند و جبهه ای متحد را شکل دهند و انزجارو نفرت خود را اعلام داشته و عملی نمایند.

ارسال نظر