وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
یکی از دستاوردهای طوفان الاقصی، همبستگی مردم جهان علیه اسرائیل غاصب و ایجاد تنفر جهانی از این رژیم کودک کش است
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۰۸:۱۷ 100
ماموستا آزادی در وبینار طوفان الاقصی 12:

یکی از دستاوردهای طوفان الاقصی، همبستگی مردم جهان علیه اسرائیل غاصب و ایجاد تنفر جهانی از این رژیم کودک کش است

عضو شورای روحانیت سرپل ذهاب اظهار داشت: یکی دیگر از برکات عملیات طوفان الاقصی، همبستگی مردم جهان علیه اسرائیل غاصب و ایجاد تنفر جهانی از این رژیم کودک کش است، امروز مسلمانان فلسطینی درس شجاعت و شهامت، آزادگی و وحدت و نوع دوستی را به همه مردم جهان نشان دادند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا عظیم آزادی عضو شورای روحانیت سرپل ذهاب در وبینار طوفان الاقصی 12 با عنوان فلسطین محور اتحاد جهان اسلام که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مردم بی گناه فلسطین 75 سال است که مقابل یک رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به آیه اول سوره اسرا اظهار کرد: اولین برکت این سرزمین وجود بیت المقدس به عنوان قبله اول جهان اسلام و دومین برکت این سرزمین مقدس، معراج پیامبر (ص) بوده است.
 
ماموستا آزادی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی دستاورد های چشمگیری دارد،گفت: یکی از این دستاورد ها صلابت و پایداری این ملت مظلوم  است با وجود اینکه در محاصره کامل قرار دارند است. دومین دستاورد وجود زنانی است که این جوانان رشید را تربیت کرده اند و اینگونه مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
 
وی در همین خصوص ادامه داد: سومین دستاورد، شناخت هیمنه تو خالی رژیم صهیونیستی بود و همه جهان از این قدرت توخالی مبهوت شدند اما با عملیات طوفان الاقصی ثابت شد که قدرت نظامی ارتش اسرائیل به شدت ضعیف است.دستاورد دیگر این جنگ شناخت ماهیت توخالی سازمان ملل بود، سازمان مللی که اولین هدف و برنامه اش دفاع از همه جهان به خصوص مردم فلسطین است اما برای دنیا ثابت شد که این سازمان بازیچه قدرتهای جهانی است و تا زمانیکه این قدرتها حق وتو دارند نباید هیچ امیدی به آنان داشت.

عضو شورای روحانیت سرپل ذهاب با بیان اینکه بیداری جهان اسلام از دیگر دستاورد های عملیات طوفان الاقصی است، گفت: خوشبختانه امروز جهانیان از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین دفاع می‌کنند و روز به روز به بیداری جهان افزوده می‌شود.

ماموستا آزادی تصریح کرد: یکی دیگر از برکات این جنگ نابرابر، همبستگی مردم جهان علیه اسرائیل غاصب و ایجاد تنفر جهانی از این رژیم کودک کش است، امروز مسلمانان فلسطینی درس شجاعت و شهامت، آزادگی و وحدت و نوع دوستی را به همه مردم جهان نشان دادند.

وی تاکید کرد: مهمترین مزیت فلسطینیان ایمان و وحدت بوده  و اگر این وحدت و ایمان خالص را نداشتند قطعا در مقابل چنین جنگ افزارهایی طاقت نمی آوردند. امروز مهم ترین نکته این است که ما در برابر ظلمی که به مردم فلسطین می‌شود، متحد شویم و نباید به هیچ عنوان گول چرب زبانی رسانه های بیگانه را بخوریم چراکه آینده از آن جهان اسلام خواهد بود.

ارسال نظر