وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
کردستان مظهر همدلی و برادری است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۴۴ 423
استاندار کردستان:

کردستان مظهر همدلی و برادری است

استاندار کردستان گفت: استان کردستان از اوایل  انقلاب اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و مزدورانی بود که وحدت و برادری را در این امت اسلامی بر نمی‌تابیدند و دنبال این بودند که تفرقه را به جای وحدت در این نقطه پرظرفیت که خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگی بوده ترویج کنند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در نخستین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج ضمن خیرمقدم به مهمانان استان‌های مختلف داخل و خارج از کشور در این اجلاس، اظهار کرد: استان کردستان مظهر همدلی و وحدت و برادری و اتحاد است.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال را شاکر هستم که امروز در کردستان به تدبیر حجت‌الاسلام شهریاری میزبان اولین اجلاسیه منطقه‌ای تقریب مذاهب هستیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: استان کردستان از اوایل  انقلاب اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و مزدورانی بود که وحدت و برادری را در این امت اسلامی بر نمی‌تابیدند و دنبال این بودند که تفرقه را به جای وحدت در این نقطه پرظرفیت که خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگی بوده ترویج کنند.

وی افزود: امروز با افتخار از 5 هزار و 400 شهید از فرزندان این استان و 18 هزار شهید از فرزندان ایران اسلامی که هر کدام از این ها مصداق وحدت و برادری هستند و خاری در چشم دشمنان نظام و بدخواهان این ملت هستند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم آثار این اجلاس موجب تقویت وحدت و بصیرت آحاد مسلمانان  باشد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان مانند استان کرمانشاه و آذربایجان غربی و استان گلستان و سیستان و بلوچستان همچنان و بیش از گذشته مظهر و نمادی از این برادری و انسجام اسلامی می باشند.

ارسال نظر