وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
وظیفه اصلی امت اسلامی، تشویق و پشتیبانی فلسطینیان برای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی است
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۱:۴۸ 126
آیت الله بهشتی در وبینار سی‌وهفتمین کنفرانس وحدت؛

وظیفه اصلی امت اسلامی، تشویق و پشتیبانی فلسطینیان برای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی است

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز باید مشوق فلسطینیانی باشیم که در راه مبارزه با صهیونیسم جان خود را فدا نموده و همواره در مقابل این رژیم منحوس مقاومت می‌کنند و چهره واقعی آن را به بشریت نشان می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله احمد بهشتی، عضو مجلس خبرگان رهبری در وبینار سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره پرچم دار وحدت بوده است. امیدواریم در پرتو تعلیمات قرآن و پیامبر گرامی اسلام (ص) پرچم وحدت را در جهان اسلام به اهتزاز در آوریم. اشتراکات امت اسلامی کم نیست و ما باید به این اشتراکات اهمیت دهیم تا روز به روز بر انسجام و همگرایی امت اسلامی افزوده شود.

وی با تقبیح قرآن سوزی و محکوم کردن آن اظهار داشت: از دول اسلامی انتظار داریم که هرگز در راه عادی سازی روابط با صهیونیسم جهان‌خوار کوچک ترین قدمی برندارند؛ چراکه بزرگترین دشمن امت اسلام، صهیونیسمی است که ریشه اصلی آن در آمریکا و شاخه و برگ آن در اسرائیل است.

آیت الله بهشتی تصریح کرد:امروز باید مشوق فلسطینیانی باشیم که در راه مبارزه با صهیونیسم جان خود را فدا نموده و همواره در مقابل این رژیم منحوس مقاومت می‌کنند و چهره واقعی آن را به بشریت نشان می‌دهند.

وی اذعان کرد: از حزب الله لبنان که همواره پرچم دار مقاومت و یار و یاور فلسطینان است و در این مسیر جهاد می‌کند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظر