وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
وحدت شیعه و سنی همواره جزو تاکیدات مهم امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۴۸ 453
وزیر امور خارجه:

وحدت شیعه و سنی همواره جزو تاکیدات مهم امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است

وزیر خارجه عنوان کرد: وحدت شیعه و سنی همواره  جزو تاکیدات مهم حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و دشمنان سالهاست که وحدت ما را مورد انواع هدفهای خود قرار داده اند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امیر عبداللهیان در سخنانی در اجلاس وحدت کردستان که به صورت ویدیو کنفرانس به انجام رسید، گفت: اولین اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی در استان کردستان با هدف رسیدن هر چه سریعتر به وحدت امت اسلامی در این دنیای طوفانی و پر از مشکلات جهان برگزار می گردد.

عبداللهیان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره تمامی شهدای ایران و اقلیم کردستان عراق علی خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس که در راستای صیانت از دین  و امنیت منطقه ای کشورهای اسلامی در خاورمیانه به شهادت رسیدند گفت: اعتقاد دارم در ادامه این نشست، علما و صاحب نظران در دو کشور ایران و عراق و سه استان غربی کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان ایده ها و تاکیدات خود را به صورت شفاف بیان خواهند کرد.

وزیر خارجه افزود: وحدت شیعه و سنی همواره  جزو تاکیدات مهم حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و توطئه دشمنان سالهاست که وحدت ما را مورد انواع هدف های خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: دشمنان سالهاست که با برنامه های پیچیده وچند لایه در کشور ما و کشورهای خاورمیانه به ویژه عراق توطئه های خود را پیاده کردند،  اما خوشبختانه به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

عبداللهیان با اشاره به وجود کانال های ماهواره ای و فضای مجازی برای ایجاد شک و شبهه و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان  و برهم زدن  چهره واقعی اسلام و وحدت اسلامی گفت: آنان تاکنون به جایی نرسیده اند و نخواهند رسید، چون وحدت در میان شیعه و سنی استحکام بیشتری داشته و قطعا بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر