وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
وحدت امروز شیعه وسنی در ایران زیر سایه رهبری پایدار است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۵۴ 471
امام جمعه اهل سنت کامیاران:

وحدت امروز شیعه وسنی در ایران زیر سایه رهبری پایدار است

ماموستا سید محسن حسینی گفت: خوشبختانه امروز در سایه ی رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران و پیرو فرمایشات پیغمبر اسلام (ص) و علمای دین راه نفوذ دشمن بر تمامی عرصه های دینی در کشور بسته شده است.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت شهرستان کامیاران پیش از  ظهر امروز در ائین افتتاحیه اولین اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی در کردستان اظهار داشت:  اهل بیت رسول الله (ص) بهترین امت برای اسلام است و راه سعادت ما نیز با احترام به اهل بیت (ع)  ختم خواهد شد.

وی با ابراز خوشحالی از برگزاری اولین اجلاسیه وحدت اسلامی در استان کردستان  گفت: خوشبختانه امروز در سایه ی رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران و پیرو فرمایشات پیغمبر اسلام (ص) و علمای دین راه نفوذ دشمن بر تمامی عرصه های دینی در کشور بسته شده است، زیرا اتحاد و انسجام مسلمانان یکی از دلایل مهمی است که نقشه های دشمنان را نابود کرده است.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه ما از کشور عربستان سعودی گله مند هستیم، افزود: امروزه عربستان سعودی به سمت و سوی صهیونیسم گرایش پیدا کرده و با زیر پا گذاشتن دستورات دین  مبین اسلام به عنوان یک کشور اسلامی بزرگ، در جهت رسیدن به خواسته های خود است و این بیشتر از هرچیزی برای ما سخت وغیر قابل قبول است،  زیرا ما به عنوان یک مسلمان واقعی نباید زیر بار هیچ سلطه ای قرار بگیریم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حاضرم جان خود را فدای رهبر کنم، گفت:  یکسری اختلافات نظری و سلیقه ای در بین اهل تشیع و اهل تسنن وجود دارد، وآن هم اهانت هایی است که توسط افرادی نا آشنا وگمراه به دین اسلام واهل بیت صورت می گیرد و ما نباید اجازه بدهیم که این جریان ها باعث خلل بیشتر شوند.

ارسال نظر