وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
وحدت اسلامی بدون قدس و فلسطین محقق نمی‌شود/اسلام و جهاد و فلسطین؛ دژ قوی امت اسلام در مقابله با رژیم صهیونیستی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹ ۱۶:۳۹ 29
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

وحدت اسلامی بدون قدس و فلسطین محقق نمی‌شود/اسلام و جهاد و فلسطین؛ دژ قوی امت اسلام در مقابله با رژیم صهیونیستی

"علی ابوشاهین" از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی به موضوع کنفرانس وحدت اشاره کرد و گفت: درد ما اشغالگری رژیم صهیونیستی و رنج مردم غزه است که قلب امت مسلمان را هدف قرار داده است.

وی اظهار داشت:وجود اسرائیل برای تفرقه و تجزیه است و درمان آن تلاش برای ایجاد وحدت است.وحدت اسلامی بدون قدس و فلسطین محقق نمی‌شود.

عضو جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد:در یک سال اخیر رخدادهای محوری را در فلسطین شاهد بودیم. طوفان الاقصی پیام روشنی به تمام کسانی بود که فکر می‌کردند، آرمان فلسطین از بین رفته است.

وی تاکید کرد:محور مقاومت نشان داد که ملت مظلوم فلسطین پشتیبانی قوی از سوی محور مقاومت دارد و وعده صادق ایران نمونه روشنی از رشد جبهه مقاومت بود.

ابوشاهین به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و یمن در سایه حمایت‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: این جنایت‌ها در برابر چشم جهانیان صورت می‌گیرد. پس باید بیش از پیش به وحدت اسلامی بیاندیشیم و در سیاست‌هایی که مانع از حمایت از فلسطین می‌شود، بازنگری کنیم.

وی خاطرنشان کرد:سه‌گانه اسلام و جهاد و فلسطین یک دژ قوی برای امت اسلام در مقابله با رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

عضو جهاد اسلامی با بیان اینکه امروز با تحولات بزرگی در جهان روبرو هستیم، گفت:امروز با بیداری اسلامی موازنه قدرت تغییر کرده است و همه باید در سیاست‌های خود در قبال فلسطین تجدید نظر کنند.

وی تاکید کرد:صهیونیستها صلح نمی‌خواهند، بلکه می‌خواهند سلطه خود را گسترش دهند.

ابوشاهین با بیان اینکه طوفان الاقصی آغاز بیداری اسلامی و انسانی بود، گفت:با توجه به افزایش‌ جنایت‌های رژیم صهیونیستی،گسترش فرهنگ مقاومت امروز بیش از هر زمانی ضرورت دارد و ما مسلمانان را به یکپارچگی صفوف و گسترش فرهنگ مقاومت دعوت می‌کنیم‌ .

وی در پایان گفت:از همه کشورهای اسلامی می‌خواهیم،امنیت ملتهایشان را حفظ کنند و نگذارند دشمنان بر ما تسلط پیدا کنند و پیوسته آزادی مسجد الاقصی و فلسطین را در دستور کار داشته باشند. 

ارسال نظر