وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
همه جنایات دشمن صهیونیستی را زیرنظر داریم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۰۸:۱۷ 90
اندیشمند مسلمان از گینه،

همه جنایات دشمن صهیونیستی را زیرنظر داریم

حاج مادهو باری، اندیشمند مسلمان از کشور گینه کوناکری اظهار داشت که ما همه جنایات دشمن صهیونیستی را زیرنظرداریم.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حاج مادهو باری، اندیشمند مسلمان از کشور گینه کوناکری در وبینار «بامیهمانان کنفرانس» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و به دنبال برگزاری کنفرانس بین‌المللی طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری برگزار گردید، اظهار داشت: من در ابتدا از برگزارکنندگان کنفرانس بین‌المللی طوفان الاقصی به دلیل برگزاری این کنفرانس و دعوت از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به این که شخصیت‌های برجسته جهان اسلام در کنفرانس طوفان الاقصی گردهم آمده و این مسئله را مورد بحث و بررسی قرار دادند و سخنان خود را بیان کردند، گفت: ما به لطف خدا بعد از بازگشت  به کشور خود موارد مطرح شده در این کنفرانس را مورد پیگیری قرار دادیم.

این اندیشمند مسلمان افزود: ما همه اقدامات جنبش‌های مقاومت در منطقه و تحرکات مهم آنها در حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت فلسطینی را که در برابر اشغالگران صهیونیست مقاومت می‌کنند و برای آزادسازی سرزمین و مسجد مقدس ما تلاش می‌کنند، پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما همچنین جنایات رژیم صهیونیستی و ترورهای این رژیم در لبنان و سوریه از جمله ترور پنج نفر از مستشاران ایرانی در سوریه را زیرنظر داریم.

حاج مادهو باری از انجام بسیاری از دیدارها و برگزاری گردهمایی‌های متعدد و حضور در رادیو و تلویزیون در این کشور بعد از بازگشت از ایران خبرداد و گفت: من با حضور در تلویزیون خلاصه‌ای از کنفرانس طوفان الاقصی را به زبان محلی برای بینندگان نقل کردم.

گفتنی است؛ کنفرانس «طوفان الاقصی و بیداری وجدان انسانی» به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با حضور بیش از 100 نفر از اندیشمندان مسلمان در روز 24 دی‌ماه در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد.

ارسال نظر