وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
نگاه وحدت‌گرا در دولت و مجلس روز به روز تقویت می شود
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۳:۴۰ 661
معاون پارلمانی رئیس جمهور :

نگاه وحدت‌گرا در دولت و مجلس روز به روز تقویت می شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان اسلام بر روی تفرقه بین مسلمانان سرمایه گذاری کرده‌اند و اگر برگزاری کنفرانس هایی همانند کنفرانس وحدت نبود، نتیجه بدتری برای مسلمانان رقم می‌خورد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دکتر سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، در دیدار مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با وزیر امور خارجه کشورمان که شامگاه جمعه 22 مهرماه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت:خوشبختانه امروز هم در دولت و هم در مجلس شورای اسلامی، به مسئله تقریب و وحدت اهتمام ویژه ای داریم، ما در مجلس فراکسیون اهل سنت داریم که اعضای آن در سفرهای خارجی رئیس جمهور را همراهی می‌کنند. بنابراین نگاه وحدت گرا در دولت وجود دارد و روز به روز تقویت خواهد شد.

وی افزود: کسانی که مسلمان هستند، با مروری بر آیات قرآن و تأمل در واژگانی همانند رابطوا،واعتصموا، امت واحده،اخوت و... متوجه خواهند شد که در این کتاب آسمانی، پیوسته و به صراحت بر مسئله وحدت تاکید شده است.   

حسینی تاکید کرد: دشمنان اسلام بر روی تفرقه سرمایه گذاری کرده‌اند و اگر برگزاری کنفرانس هایی همانند کنفرانس وحدت نبود، نتیجه بدتری برای مسلمانان رقم می‌خورد.

وی در پایان گفت: حفظ وحدت از سفارشات انبیای الهی و بزرگان دین اسلام است و  امیدواریم بتوانیم آن را بیش از پیش گسترش دهیم و به آن عمل کنیم. کسانی که داعیه دار وحدت در کشورهای مختلف هستند، نباید از سرزنش کنندگان و ملامت کنندگان ترسی داشته باشند و باید به راه خود ادامه دهند.

ارسال نظر