وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
نمایشگاه کتاب نمایانگر فکر و اندیشه انسان است
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۰۹:۲۱ 350
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

نمایشگاه کتاب نمایانگر فکر و اندیشه انسان است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری اظهار داشت: نمایشگاه کتاب نمایانگر فکر و اندیشه انسان است،بدین ترتیب ما می‌‌توانیم در نمایشگاه های کتاب اندیشه دانشمندان و نویسندگان خودمان را عرضه کنیم.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب در حاشیه بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: امسال بحمدالله غرفه مجمع تقریب از لحاظ کیفیت، غرفه آرایی و عرضه کتاب های متعدد نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است؛ البته برای رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی افزود: یک اقدام بسیار مثبتی که امسال در نمایشگاه کتاب اتفاق افتاده است، بخش قابل توجهی از فروش کتب به صورت مجازی انجام می‌شود و این مسئله باعث شده که نمایشگاه از تراکم جمعیت مناسبی برخوردار باشد و مخاطبان با خاطری آسوده از غرفه ها بازدید به عمل آورند. در واقع باید گفت که ابتکار بسیار خوبی رقم خورده که امسال اثر بخشی خود را بیشتر نشان داده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب نمایانگر فکر و اندیشه انسان است،بدین ترتیب ما می‌‌توانیم در نمایشگاه های کتاب اندیشه دانشمندان و نویسندگان خودمان را عرضه کنیم. 

دکتر شهریاری ادامه داد: تعداد فراوانی غرفه با تیراژ کتابهایی متعدد از نظر کیفیت چاپ و نوع نگارش، منجر به وقوع یک انقلاب فرهنگی شده که در نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است و ما قبل از انقلاب شاهد چنین رشد فرهنگی و فکری از جهت ناشران و همچنین کم و کیف کتابها نبوده ایم.

ارسال نظر