وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
نباید اجازه دهیم دین اسلام با تبلیغات فضای مجازی از بین برود
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۰۹:۵۴ 336
مفتی اسراتپل روسیه در سومین اجلاس منطقه ای وحدت:

نباید اجازه دهیم دین اسلام با تبلیغات فضای مجازی از بین برود

مفتی استراپل روسیه نسبت به خطرات تلفنهای همراه و وابستگی کودکان و نوجوانان به آن هشدار داد و گفت: نباید بگذاریم دین ما با تبلیغات فضای مجازی از بین برود.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، رحیم‌اف مفتی استراپل روسیه در سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان "همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک" که در تالار وحدت شهرستان ارومیه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان، گفت: ما در قرن ۲۱ زندگی می کنیم که شرایط اطراف به سرعت در حال تغییر و ارزشهای گذشتگان در حال از بین رفتن است.

وی اظهار داشت: آمریکایی ها همه ارزشهایی که داشته اند را از دست داده اند،تصمیماتی را اتخاذ می کنند که برای ما قابل قبول نیست؛ از جمله همجنس بازی؛ حال آنکه ما قبل از اینکه مسلمان باشیم، انسان هستیم و باید با هم متحد باشیم که فردا برای وحدت دیر خواهد بود.
 
مفتی استراپل روسیه گفت:ما مسلمانان با هم می توانیم در مقابل هجمه غرب مقاومت کنیم؛ آیه واعتصموا... را نباید فراموش کنیم و نباید از هم جدا شویم؛ متاسفانه ما الان با هم در جنگ هستیم و باعث شادی دشمن می شویم؛ حال آنکه ما باید با هم متحد باشیم و ارزشهای خود را حفظ کنیم. 

رحیم اف نسبت به خطرات تلفنهای همراه و وابستگی کودکان و نوجوانان به آن هشدار داد و گفت: نباید بگذاریم دین ما با تبلیغات فضای مجازی از بین برود؛ ما قبله، قرآن و خدای مشترک داریم.اشتراکات زیادی دیگری هم داریم که باید بر مبنای آن با هم متمرکز شویم. 
 

ارسال نظر