وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
معرفی قرآن کریم به عنوان یگانه محور هدایت بشریت در سی و هفتمین کنفرانس وحدت
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۱۵:۴۸ 324
حجت الاسلام دکتر شهریاری در گفت‌وگو با تقریب:

معرفی قرآن کریم به عنوان یگانه محور هدایت بشریت در سی و هفتمین کنفرانس وحدت

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: یکی ازمحورهای سخنرانی شرکت کنندگان سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، حمایت از مسائل مربوط به قرآن کریم خواهد بود.  

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نشست خبری سی و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی و در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تقریب پیرامون موج جدید اسلام هراسی در غرب در قالب قرآن سوزی، اظهار داشت:امسال در سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، نمایشگاهی را برگزار خواهیم کرد که به دو بخش تقسیم می‌شود، یک بخش، حضور سازمان‎‌های مختلف با ارائه محصولات بین المللی است و در بخش دیگر نمایشگاه، آثار هنرمندان قرآنی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنفرانس وحدت بر پیشگیری از توهین به مقدسات نیز تأکید خواهیم کرد، افزود: موضوع مهم و خاص بسیاری از سخنرانانی که قرار است در کنفرانس وحدت به ایراد آن بپردازند، حمایت از قرآن و برجستگی مسائل مربوط به این کتاب مقدس خواهد بود؛ با این ابتکار ما در تلاشیم تا قرآن را به عنوان یگانه محور هدایت بشریت به جهانیان معرفی کنیم. 

دبیرکل مجمع تقریب در پایان گفت:همچنین قرار است، آثار هنری منتخب و برگزیده کشورمان در حوزه قرآنی در افتتاحیه سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در معرض دید شرکت کنندگان در این کنفرانس قرار گیرد. 

ارسال نظر