وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
مسلمانان می توانند با اتحاد غرب آسیا را از پلیدی های صهیونیست ها پاک کنند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۰۹:۵۴ 1206
رئیس شورای اسلامی اهل بیت (ع) آفریقای جنوبی در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت:

مسلمانان می توانند با اتحاد غرب آسیا را از پلیدی های صهیونیست ها پاک کنند

وحدت منجر به پیروزی شریف مقاومت فلسطین شد و این پیروزی تا ابد تحقیری برای صهیونیست ها، حامیان آن ها در اروپا و آمریکای امپریالیست خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ صعیب بوولی، رئیس شورای اسلامی اهل بیت (ع) آفریقای جنوبی در سخنانی در وبینار سی و پنجمین کنفرانس وحدت به موضوع مقاومت و اتحاد فلسطینیان در جنگ 12 روزه اشاره کرد و گفت: اکنون، جنگ 12 روزه دفاع فلسطین علیه نیروهای جنایتکار صهیونیستی، پیروزی شگفت انگیزی را برای مردم مظلوم و محروم از سرزمین مقدس به ارمغان آورده است. این پیروزی باعث افتخار مردم مظلوم جهان شد و برای محرومان و ستمدیدگان جهان امید ایجاد کرد. اما باید پرسید که چه عاملی باعث این پیروزی شده است؟ چه چیزی باعث شد تا جنایتکاران صهیونیست که از لحاظ نظامی مجهزتر بودند در روز نهم این جنگ برای رسیدن به آتش بس فریاد بزنند؟ این پرسش بسیار مهم است. زیرا تا پیش از آن چنین اتفاقی نیفتاده بود. واقعیت این است که مقاومت در فلسطین اهمیت سازماندهی جبهه متحد علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی را نشان داد.

پیش از این، هر جناحی در فلسطین اشغالی بدون هماهنگی با دیگر جناح ها فقط کار خود را انجام داده و در نتیجه هیچ نتیجه مثبتی حاصل نمی شد. در واقع، متعاقب هر تلاش ناموفق از سوی جناح های مختلف، آزار و اذیت و سرکوب مردم فلسطین از سوی جنایتکاران صهیونیست افزایش می یافت.

شیخ صعیب بوولی با اشاره به جنگ اعراب و صهیونیست ها در سالهای 1948 تا 1949 افزود: در سال های 1956، 1967 و همچنین در سال 1973 باز هم جنگ اعراب و صهیونیست رخ داد. اعراب در تمام جنگ های اشاره شده سرافکنده شدند اما در جنگ 12 روزه در مه 2021 با وجود نقش خائنانه ای که کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین، مصر و اردن ایفا کردند، پیروزی بزرگی برای مقاومت فلسطین رقم خورد. آن چه باید به خاطر بسپارد این واقعیت است که امام خمینی (رحمت الله علیه) با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، به مسلمانان و مستضعفان جهان توصیه کرد و از آن ها خواست که در مواقعی تحت ظلم قرار می گیرند مقاومت کنند زیرا مقاومت در برابر بی عدالتی یک وظیفه ضروری است. به این ترتیب با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران، امام خميني (رحمت الله عليه) جنايتكاران صهيونيست را از جمهوري اسلامي ايران بيرون كرد و سفارت را به فلسطينيان واگذار كرد.

رئیس شورای اسلامی اهل بیت (ع) آفریقای جنوبی با اشاره به اینکه این برنامه حمایتی از فلسطینیان محروم تحت رهبری امام سید علی خامنه ای هم ادامه یافت، اظهار داشت: به دلیل همین برنامه حمایتی بود که شاهد مبارزه و پشتیبانی های فرماندهانی مانند شهید قاسم سلیمانی بودیم؛ ایشان تدارکات لازم را برای اعضای مقاومت فلسطین پیش بینی می کردند. شهید قاسم سلیمانی به همه جناح های فلسطین توصیه کرد که متحد شوند. وی به آن ها اهمیت وحدت را در مقابله با جنایتکاران صهیونیست فهماند. مردم فلسطین هم با پذیرش اهمیت مقاومت از این توصیه ها پیروی کردند. از این رو جناح های مختلف با یکدیگر همکاری کرده و همه تاکتیک های جنگی و تلاش های جنگی خود را علیه جنایتکاران صهیونیست هماهنگ کردند.
در حقیقت وحدت منجر به پیروزی شریف مقاومت فلسطین شد و این پیروزی تا ابد تحقیری برای صهیونیست ها، حامیان آن ها در اروپا و آمریکای امپریالیست خواهد بود.
او با بیان اینکه محمود عباس و تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان با صهیونیست ها همکاری می کنند، ادامه داد: با این حال، نیروهای مقاومت فلسطین به خود اجازه نداده اند که تمرکزشان برای مبارزه و مقاومت با چنین اقداماتی مخدوش شود. مقاومت فلسطین بر یک اولویت متمرکز شده و آن استوار ماندن و محور قرار دادن دفاع از مردم خود در برابر جنایتکاران صهیونیست است. جریان مقاومت با متمرکز شدن بر اولویت های خود در فلسطین اشغالی به اصطلاح آسیب ناپذیری سومین نیروی نظامی قدرتمند در جهان را به سخره گرفت. صهیونیست ها خود را برندگان جنگ 12 روزه معرفی کردند اما جهان می داند که آن ها شکست خورده اند. در واقع، آن ها نه تنها شکست خوردند، بلکه تحقیر شدند.

شیخ صعیب بوولی در نهایت تصریح کرد: آن چه اهمیت دارد این واقعیت است که مقاومت فلسطین سرانجام به اهمیت وحدت در مقابله با جنایتکاران صهیونیست پی برد. پیام مهم امام سید علی خامنه ای کاملاً روشن است: اگر متحد شوید، جنایتکاران صهیونیست را شکست خواهید داد.

بدین ترتیب، مسلمانان با اتحاد می توانند یک بار برای همیشه غرب آسیا را از پلیدی های صهیونیست ها پاک کنند. کار مقاومت هنوز به پایان نرسیده است. مقاومت فلسطین باید خود را برای حمله نهایی که منجر به نابودی کامل ویروس صهیونیستی می شود، آماده کند تا ان شاء الله هرگز سرش را در هیچ کجای دنیا بلند نکند.

ارسال نظر