وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
مدیریت فکر و ذهن جوانان جهان اسلام از برنامه های استکبار است
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۰۸:۲۹ 753
دکتر شهریاری در سوریه:

مدیریت فکر و ذهن جوانان جهان اسلام از برنامه های استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری، مدیریت فکر و ذهن جوانان کشورهای اسلامی را از برنامه های دشمن علیه جوامع اسلامی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب با حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی نماینده مقام معظم رهبری، دکتر مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران و رهبر شیعیان کشور سوریه برگزار شد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این دیدار با اشاره به آیات قرآن کریم، مقابله با دشمن و دوستی با مسلمانان را دو معیار مهم برای جامعه اسلامی دانست.

وی با تأکید بر این که قرآن کریم مقابله با کفار را برای مسلمانان به عنوان وظیفه بیان می کند، تصریح داشت: منظور از کفار، کفار حربی است.

دکتر شهریاری، کفار حربی را افرادی دانست که به جنگ و فتنه انگیزی علیه مسلمانان پرداخته و آن ها را از خانه هایشان آواره می کنند.

وی رژیم صهیونیستی را مصداق واقعی کفار حربی دانست و یادآور شد: اساس این رژیم بر پایه ظلم و فتنه انگیزی علیه مسلمانان بنا شده است. اشغالگران قدس و آمریکایی ها دشمنان واقعی مسلمانان هستند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گروه تروریستی داعش را ساخته استکبار برای مشوه کردن اسلام دانست و گفت: استکبار می خواهد از طریق داعش چهره خشنی از اسلام ارائه داده و پروژه اسلام هراسی خود را کامل کند.

دکتر شهریاری، مدیریت فکر و ذهن جوانان کشورهای اسلامی را از دیگر برنامه های دشمن علیه جوامع اسلامی برشمرد و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را  بستری برای این تأثیرگذاری عنوان کرد.

وی در پایان سخنان خود، دوستی میان مسلمانان و جلوگیری از ایجاد انشقاق در میان امت اسلامی را از توصیه های مهم قرآنی عنوان کرد.

ارسال نظر