وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
محفل شعر بانوان فرهیخته اهل سنت سراسر کشور در قم برگزار شد | تصاوير
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۰۹:۵۸ 531

محفل شعر بانوان فرهیخته اهل سنت سراسر کشور در قم برگزار شد | تصاوير

محفل شعر دهه کرامت ویژه بانوان با حضور ۷۰ نفر از بانوان فرهیخته و پژوهشگر اهل سنت سراسر کشور در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

محفل شعر دهه کرامت ویژه بانوان با حضور ۷۰ نفر از بانوان فرهیخته و پژوهشگر اهل سنت سراسر کشور  امروز، یکم خردادماه در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

این محفل شعر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در شبستان حضرت زهرا(س) با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در قم، امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، امور بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و کانون بانوان پیشران پیشرفت برگزار شد.

سیده‌تکتم حسینی از افغانستان، فاطمه عطری عرب‎‌زبان، الهام‌سادات حسینی، شاعر نوجوان از پاکستان، فاطمه تقی‌زاده از ایران، راضیه مظفری از ایران، عاطفه جوشقانیان از ایران و هستی حامدی، شاعر نوجوان از ایران و جمعی دیگر از شاعران در این محفل شعر، به شعرخوانی پرداختند.

یادآور می‌شود، گروهی متشکل از ۷۰ نفر از بانوان فرهیخته اهل سنت از سراسر کشور در اردوی تقریبی چهار روزه که از ۳۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه سوم خردادماه ادامه دارد، به قم سفر کردند؛ این گروه ضمن حضور در حرم مطهر بانوی کرامت و زیارت ضریح مطهر حضرت معصومه(س)، در برنامه‌های فرهنگی این آستان مقدس شرکت کردند.

ارسال نظر