وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ماموستا هاشم‌آبادی: ارتباط با رژیم صهیونیستی در شأن مسلمانان و کشورهای اسلامی نیست
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۰۸:۲۱ 325

ماموستا هاشم‌آبادی: ارتباط با رژیم صهیونیستی در شأن مسلمانان و کشورهای اسلامی نیست

امام جمعه پیرانشهر گفت: بی‌شک جای تأسف برای برخی کشورهای اسلامی است که با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می‌کنند در حالی که این اقدام آنان بسیار شنیع است و در شأن مسلمانان و کشورهای اسلامی نیست.

ماموستا محمدصالح هاشم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین یکی از واجبات اسلامی است اظهار داشت: فلسطین یک امت اسلامی بوده که گرفتار چنگال رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، هر مسلمانی که ندای کمک همنوع مسلمان خود را بشود اما توجه نکند مسلمان نیست و باید برای یاری به سمت آنان حرکت کنند.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در مقابل استکبار جهانی ایستاده و به مسلمانان فلسطینی کمک می‌کند و اگر جمهوری اسلامی نبود احتمالا فلسطینی در کار نبود، بنابراین سایر کشورها نیز باید به این کشور کمک کنند.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به خوبی به جبهه مقاومت کمک کرده و بنابراین مسلمانان کشورهای اسلامی باید دست به دست هم دهند تا فلسطین از این جرثومه خبیثی که هر روز به مسلمانان ظلم می‌کند خلاص شود چون امام خمینی(ره) فرمود هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد.

ماموستا هاشم‌آبادی اظهار داشت: باید جهان اسلام از خود سؤال کند که این مظلومیت مسلمانان فلسطینی تا چه زمانی باید ادامه خواهد داشت و بی‌شک جای تأسف برای برخی کشورهای اسلامی است که با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می‌کنند در حالی که این اقدام آنان بسیار شنیع است و در شأن مسلمانان و کشورهای اسلامی نیست و بنابراین سران کشورهای اسلامی علاوه بر قطع رابطه با این رژیم سفاک و جعلی، باید از آنها ابراز نفرت داشته باشند.

وی گفت: امید است با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشگام حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است، باید سران سایر کشورهای مسلمان را به نوعی با خود همسو کند و حتی نه تنها مسلمانان بلکه  کشورهای داعیه دار بشردوستی را متقاعد کند که فشار جدی بر رژیم سفاک صهیونیستی وارد کنند تا آنان از صفحه روزگار حذف شده و یا حداقل حق و حقوق قانونی مسلمانان برآورده شود.

ارسال نظر