وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
"فلسطین" پیروز نهایی است/ کشورهای اسلامی از ملت یمن الگو بگیرند
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ۱۰:۲۲ 76
پورذهبی در گفت‌وگو با تقریب:

"فلسطین" پیروز نهایی است/ کشورهای اسلامی از ملت یمن الگو بگیرند

نماینده ولی فقیه در کردستان با تمجید از نقش فعال ملت یمن و انصارالله در قبال جنگ غزه گفت: این انتظار وجود دارد که اتحاد شکل گرفته در میان دولت‌های اسلامی منجر به اقداماتی همچون نبرد انصارالله با صهیونیست‌ها شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین "عبدالرضا پورذهبی" نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در برابر رژیم غاصب اسرائیلی و جبهه استکبار نقطه عطفی در مناسبات جهانی است، اظهار داشت: شاهد هستیم که جبهه مقاومت شکل منسجم‌تری نسبت به قبل گرفته و مخالفان رژیم صهیونیستی نیز هر روز با یکدیگر متحدتر می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز حقانیت و در عین حال مظلومیت مردم مظلوم غزه بیش از پیش برای جهانیان آشکار شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با استقبال از اقدامات حقوقی بین‌المللی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی، بیان داشت: امیدوار هستیم که با یک "دیپلماسی فعال جهانی" اقدامات لازم علیه جنایتکاران صهیونیست در دادگاه بین‌المللی لاهه شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه چهره رژیم صهیونیستی مخدوش شده است  و همه جهانیان به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل یک رژیم قانون شکن است، تصریح کرد: جریان مقاومت با ایمان و باور به خداوند متعال در نهایت پیروز نبرد فعلی خواهند شد.

وی در مواجهه با این پرسش که امروزه جریان مقاومت نسبت به گذشته چه تغییراتی داشته است، ابراز داشت: علاوه بر اتحاد بیشتر در جبهه مقاومت، شاهد هستیم که گروه‌ها و فعالان شاخص بیشتری نسبت به مسأله فلسطین حساس شده و نقش فعالانه‌تری را در این عرصه بازی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: نگرش و راه و روش جریان مقاومت در حال تکثیر است و گروه‌های بسیاری به لحاظ فکری به این جریان در حال نزدیک شدن هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تمجید از نقش فعال رسانه‌ها در جبهه مقاومت، گفت: تلاش‌های بسیار زیادی در عرصه روشنگری در جریان فعلی نبرد در غزه شکل گرفته و همین مسأله نیز حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین را بیش از پیش آشکار کرده است.

وی در پایان بیان داشت: اتحاد و انسجام بین مردم و حتی بسیاری از دولت‌ها موجب تضعیف جریان جنایتکار صهیونیستی می‌شود و این انتظار وجود دارد که در عرصه میدانی نیز همچون انصارالله یمن شاهد حمایت جدی از مردم مظلوم فلسطین باشیم.

ارسال نظر