وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
غزه و فلسطین خط مقدم امت اسلامی با جبهه کفر و صهیونیسم جهانی است
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۰۸:۳۰ 149
آخوند خوجملی در وبینار طوفان الاقصی-9:

غزه و فلسطین خط مقدم امت اسلامی با جبهه کفر و صهیونیسم جهانی است

مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت اظهار داشت: این جنگ برای ما روشن کرد که غزه و فلسطین خط مقدم امت اسلامی با جبهه کفر و صهیونیزم جهانی است. همچنین روشن شد که خط شکنان این رزم و جبهه همانا رزمندگان فلسطین و حماس هستند که با عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکستند. باید گفت تنها راه اقتدار و ایستادگی امت اسلامی در مقابل صهیونیست جهانی برگشتن به قرآن کریم و اعتصام به حبل الهی است.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آخوند ابوبکر خوجملی مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت در وبینار  طوفان الاقصی 9 با عنوان «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» که به همت معاونت ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز گرچه امت اسلامی در سوگ تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل علیه مردم بی دفاع فلسطینی نشسته ، اما این حادثه بزرگ حقایقی را برای ما روشن ساخته است.

وی افزود:  این جنگ برای ما روشن کرد که غزه و فلسطین خط مقدم امت اسلامی با جبهه کفر و صهیونیزم جهانی است. همچنین روشن شد که خط شکنان این رزم و جبهه همانا رزمندگان فلسطین و حماس هستند که با عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکستند. باید گفت تنها راه اقتدار و ایستادگی امت اسلامی در مقابل صهیونیست جهانی برگشتن به قرآن کریم و اعتصام به حبل الهی است.

مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت خاطر نشان کرد: جنگ غزه این موضوع را برای ما روشن کرد که وحدت و همدلی تنها راه برون رفت از این مصائب و رنج هایی است که امت اسلامی در غزه و افغانستان  و در جای جای جهان اسلام متحمل می‌شود.

وی ادامه داد: امروز اگر می‌بینیم که جبهه کفر، نظام سلطه و رژیم صهیونیستی این جرات را پیدا می‌کنند که نزدیک به 50 روز حمله وحشیانه خود را علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطینی ادامه دهند، نتیجه تفرقه امت اسلامی است. 

وی خاطر نشان کرد: ما باید بدانیم که پیروزی غزه پیروزی امت اسلام و شکست غزه و رزمندگان حماس، شکست امت اسلام است و این بالاترین مصیبت برای امت اسلامی خواهد بود. امام راحل در زمان خودشان این مسائل را پیش بینی کرده بودند. ملتهای عرب باید بدانند که هرچه می‌کشند از اسرائیل و آمریکا است، بنابراین بر مسلمانان واجب است تا با یکدیگر متحد شوند و ریشه فساد اسرائیل را نابود کنند. 

آخوند خوجملی تصریح کرد: امت اسلامی باید باهم متحد شوند و  از تفرقه دوری کنند و بدانند که سعادت دنیا و آخرت ما در سایه وحدت و همدلی است. باید بدانیم جنگ غزه سایه وحدت و همدلی را بیش از هر زمانی برای ما روشن کرده است. امیدواریم که خداوند مردم مظلوم غزه را بر آن رژیم کودکش پیروز کند.

ارسال نظر