وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
عملیات طوفان الاقصی همگرایی و بیداری مردم مسلمان جهان را در پی داشت
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۰۷:۵۹ 80
آخوند گوکلان:

عملیات طوفان الاقصی همگرایی و بیداری مردم مسلمان جهان را در پی داشت

استاد مدرسه علمیه ربانیه چنارلی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی به وقوع پیوست و موجب همگرایی و بیداری مردم مسلمان جهان شد؛ امروز شاهد این هستیم که همه کشورها حتی در آمریکا و انگلیس علیه رژیم کودکش اسرائیل راهپیمایی می‌کنند و انزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام می‌دارند.


به گزارش خبرگزاری تقریب، آخوند عصام الدین گوکلان استاد مدرسه علمیه ربانیه چنارلی در بیستمین وبینار طوفان الاقصی که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد،ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پس از عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد:  اگر به تاریخ فلسطین نگاه کنیم می‌بینیم که از ابتدا مردمان این سرزمین مظلوم مورد ظلم و ستم واقع شده اند و استکبار جهانی دست به غارت ثروت و اندوخته های آنان برده و با شهرک سازیشان ضربه سنگینی را به قدس شریف وارد کرده اند.

وی افزود:  الحمدالله مردم فلسطین در طول این 75 سال با مقاومتی که داشتند در مقابل این جنایتکاران ایستادند. زمانی‌که به تاریخ مقاومت نگاه می‌کنیم می‌بینیم که برخی از کشورهای عربی خیانت هایی را علیه فلسطینیان انجام دادند و دست به انعقاد قرارداد هایی همانند اسلو و کمپ دیوید و... و حتی عادی سازی روابط با اسرائیل زده اند. آنان با این اقدامات در نظر داشتند که مسئله فلسطین روز به روز کمرنگ تر و از مرکز توجه ملت های مسلمان و مردم دنیا خارج شود.
 
آخوند گوکلان تصریح کرد: اما خواست الهی چیز دیگری بود و عملیات طوفان الاقصی به وقوع پیوست و موجب همگرایی و بیداری مردم مسلمان جهان شد؛ امروز شاهد این هستیم که همه کشورها حتی در آمریکا و انگلیس علیه رژیم کودکش اسرائیل راهپیمایی می‌کنند و انزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام می‌دارند.
 
استاد مدرسه علمیه ربانیه چنارلی اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که به جز جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت، عراق، یمن و... برخی از کشورهای عربی هیچگونه توجهی به مسئله فلسطین ندارند، فلسطینان مردمی هستند که با تحمل همه این کشتارها، عدم همراهی کشورهای اسلامی را هم تحمل می‌کنند؛  امیدواریم در آینده نه چندان دور قدس شریف به کمک آزادی خواهان جهان آزاد شود.
 
وی با اشاره به داستان فرعون و قتل عام هزاران کودک در آن دوران اظهار کرد: مشیت الهی بر این شد که حضرت موسی(ع) به دست فرعون بزرگ شد و انتقام کودکانی را که کشته بود،گرفت. در همین راستا انشاءالله در فلسطین شریف هم به برکت استقامت کودکان غزه‌ای پیروزی این سرزمین را خواهیم دید و از همین کودکان ستم دیده حضرت موسی هایی به دنیا خواهند آمد که فرعونیان زمان را از بین می‌برند و سرزمین خودشان را دوباره آباد خواهند کرد.

آخوند گوکلان  در پایان گفت: از همه آزادی خواهان جهان می‌خواهیم که برای حمایت از مردم غزه به پا خیزند. امیدواریم روزی برسد که همه مسلمانان در بیت المقدس به اقامه نماز بپردازند و صهیونیسم برای همیشه نابود گردد.

ارسال نظر