وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
طوفان الاقصی توطئه عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل را تحت تاثیر قرار داد
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ۱۳:۴۶ 102

طوفان الاقصی توطئه عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل را تحت تاثیر قرار داد

استاد دانشگاه استان گلستان اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری نه تنها ضربه سخت و سهمگینی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرده، بلکه توطئه عادی سازی روابط دیپلماتیک با این رژیم جعلی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.


به گزارش خبرگزاری تقریب، لطیفه دوجی استاد دانشگاه استان گلستان در وبینار طوفان الاقصی 22 که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن درود به زنان مقاوم فلسطینی اظهار داشت: مادرانی که در سرزمین خود مادرانگی های فراوانی کرده اند، مادران درد کشیده ای که در سکوت مدعیان حقوق بشر هر روز بغضشان می‌ترکد اما کلامشان قطع نمی‌شود و با فریاد شجاعت و رشادتشان به آنان می‌گویند تا رهایی چیزی نمانده است.
 
وی افزود: قرآن کریم به طور قطع سرسخت ترین دشمنان مسلمانان را یهودیان دانسته است، ما تاکنون شاهد دشمنی های بسیاری از آنان بوده ایم آنچه در این کتاب الهی تاکید شده،هشدار به دشمنی آنان علیه مسلمانان است نه توصیه به دشمنی در واقع واکنش در برابر دشمنی است نه منشاء دشمنی. یهودیان مدینه دوستی با بت پرستان و مشرکان را به دوستی با پیامبر اکرم(ص) ترجیح داده اند و در بسیاری از نبردهای اسلامی به طور مستقیم و غیر مستقیم دخالت داشته اند.

دوجی ادامه داد: امروز هم شاهد دسیسه های دشمن در سرزمین فلسطین علیه مسلمانان هستیم، با این سابقه دشمنی و کینه توزی یهود با اسلام که هنوز هم ادامه دارد چگونه می‌توان انتظار داشت که مسلمانان در برابر این ظلم بزرگ سکوت کنند؟

استاد دانشگاه استان گلستان خاطر نشان کرد: اسلام نه با یهود به عنوان یک جامعه انسانی و نه با یهودیت به عنوان یک دین دشمنی ندارد، اسلام با یهودیان نژاد پرست مخالف است. زمانیکه یهودیان دست از دشمنی بردارند طبق دستور قرآن، مسلمانان هرگز با آنها دشمنی نخواهند کرد و برای حفظ جان و مال یهودیان همچون مسلمانان تلاش می‌کند.

دوجی تصریح کرد: صهیونیستها بیش از 70 سال است که تلاش می‌کنند با تشویق رژیم جعلی اسرائیل مردم فلسطین را از سرزمین خود بیرون برانند و برای رسیدن به این هدف نامشروع از هیچ جنایتی ابا ندارند و مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان را به شهادت می‌رسانند.

استاد دانشگاه استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه علیرغم تلاش‌های ملت‌های آزادی خواه جهان و به ویژه جمهوری اسلامی ایران که مقابل رژیم جعلی اسرائیل ایستادگی کرده اند، اما ما شاهد هستیم که در برخی از کشورهای عربی، در راه عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی قدم برداشته اند. این کشور ها باید بدانند که هیچگاه سکوت و بی تفاوتی کسانی که سالها در لباس دوستی خود را رفیق غافله معرفی می‌کرند، فراموش نخواهد شد.
 
دوجی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری نه تنها ضربه سخت و سهمگینی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرده، بلکه توطئه عادی سازی روابط دیپلماتیک با این رژیم جعلی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه در عملیات طوفان الاقصی زنان و مردان کنار یکدیگر نقش آفرینی کرده اند و زنان نیز دوشادوش مردان در میدان جنگ و در خانه و خانواده حضور داشتند، گفت: اوضاع غزه ما رو به یاد 8 سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس در ایران انداخته است؛ تجاوزی که علیه ملت ایران صورت گرفت و تمام جهان کفر در برابر ما قرار گرفته بودند.

استاد دانشگاه استان گلستان تصریح کرد: امروز باید نشان دهیم که مردم غزه تنها نیستند و برادران و خواهران ما در ایران و سراسر منطقه از آنان حمایت می‌کنند. حاج قاسم سلیمانی سردار شهید دلها به همین دلیل پا در میدان نبرد گذاشت و به شهادت رسید.

دوجی اظهار کرد: زنان همواره در طول تاریخ تاثیر گذار ترین افراد در جبهه های نبرد به حساب می‌آیند. به راستی که الگوی سوم زن از انقلاب اسلامی ایران به تمام منطقه صادر شده است و این زنان توانستند تا فرزندان عالی مقامی را تربیت کنند و با پیروی از اسلام ناب محمدی توانسته اند الگوی سوم زن را هرچه با شکوه تر به نمایش بگذارند.

وی در پایان گفت: ما مسلمانان به این وسیله اعلام می‌داریم که به هیچ عنوان دست از حمایت تا پیروزی قاطع و کامل فلسطین بر نخواهیم داشت.

ارسال نظر