وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ضرورت پاکسازی ساحت امت اسلامی را از لوث وجود عناصر تکفیری
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۰۸:۴۸ 303
صالح علی السهمی در سی و هفتمین کنفرانس وحدت؛

ضرورت پاکسازی ساحت امت اسلامی را از لوث وجود عناصر تکفیری

عالم دینی از یمن اظهار کرد: هرچند که تا این لحظه همچنان از وجود این عناصر رنج می‌بریم اما به فضل خداوند و نیز به لطف اقدامات جمهوری اسلامی ایران، مردان مبارز یمن و نیز به لطف محور مقاومت در منطقه، تاکنون توانسته‌ایم بخش اعظمی از پیروزی را در برابر تکفیری‌ها محقق سازیم.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، صالح علی السهمی، عالم دینی از یمن در وبینار سی و هفتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: من معتقدم که ما در جهان اسلام باید به مکتب محمدی (ص) اهتمام ویژه داشته باشیم، زیرا این مکتب تنها مکتبی است که با اتکای به آن می‌توان با نفوذ غرب در جهان اسلام مواجهه کرد.

وی افزود:در واقع با اتکای به مکتب محمدی(ص) است که می‌توان پروژه‌ها و نقشه‌های کشورهای غربی را به شکست کشاند؛ پروژه‌ها و نقشه‌هایی که در واقع تمام امت اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

عالم دینی یمن با بیان اینکه امروز بر ما لازم است که ساحت امت اسلامی را از لوث وجود عناصر تکفیری پاکسازی کنیم، گفت: هرچند که تا این لحظه همچنان از وجود این عناصر رنج می‌بریم، اما به فضل خداوند و نیز به لطف اقدامات جمهوری اسلامی ایران، مردان مبارز یمن و نیز به لطف محور مقاومت در منطقه، تاکنون توانسته‌ایم بخش اعظمی از پیروزی را در برابر تکفیری‌ها محقق سازیم.

صالح علی السهمی در پایان گفت: بدیهی است که ما همچنان به مسیر خود در تحقق آنچه که خداوند ما را مکلف به انجام آن کرده است، ادامه می‌دهیم.

ارسال نظر