وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شریعتی: روز قدس بیانگر وحدت مسلمانان و عظمت اسلام راستین است
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۰۹:۵۱ 1245
وبینار «قدس محور وحدت و حیات اسلام»

شریعتی: روز قدس بیانگر وحدت مسلمانان و عظمت اسلام راستین است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، عفت شریعتی نماینده مجلس شورای اسلامی، در وبینار «قدس محور وحدت و حیات اسلام» که عصر امروز به همت معاونت ایران- امور بانوان مجمع تقریب برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس روزی است  که وحدت مسلمانان و عظمت اسلام راستین را بیانگر است، روزی که قبله اول مسلمانان را به یاری همه مسلمانان از چنگال کافران و معاندان صهیونیست خارج خواهیم کرد.

وی افزود: امروز همه میدانند که دشمنان انسانیت یعنی صهیونیست ها و آمریکای جنایتکار و اذنابشان میخواهند اسلام را در مخمصه قرار دهند و مسلمانان را تضعیف کنند البته که هیچگاه به مقصود خود نمی‌رسند و این آرزو را به گور خواهند برد و در نهایت فلسطین آزاد خواهد شد.

شریعتی با گرامی داشت یاد و خاطره امام(ره) که عظمت روز جهانی قدس را بر جهان بشریت نمایان کردند، اظهار داشت: عظمت اسلام و مسلمین در گرو وحدت مسلمانان و همدلی آنان است و ایران اسلامی پرچمدار این وحدت و عظمت است امیدواریم که در آینده ای نزدیک شاهد از بین رفتن و نابودی صهیونیسم بین المللی باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:روز جهانی قدس به همت مسلمانان و ایرانیان عزیز و امام راحل و مقام عظمای ولایت رخ داد و تقویت شد و امروز در عظمت است؛ روز قدس روزی است که صدای آزادی خواه مسلمانان جهان برای رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های ظالم و کافر را بیانگر است و این ندای بلند عظمت اسلام را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران ندای آزادی را با شهیدانش به اهتزاز در آورده  و در مسیر شهیدانش برای آزادی قدس شریف گام برمیدارد، اظهار کرد: شهادت شهید سلیمانی نمایانگر عظمت جهان اسلام است و ما افتخارمی‌کنیم که در کشورمان  تحت لوای عظمت قرآن و اسلام زندگی می‌کنیم؛ بنابراین برای آزادی فلسطین و نابودی دشمنان صهیونیستی لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و این عظمت را روز افزون خواهیم کرد.
 
شریعتی تصریح کرد: هرچند امروز بیماری کرونا باعث شده تا تجمع و حضور همه جانبه مردم در روز قدس کمرنگ به نظر برسد،اما امروز با استفاده از شبکه های مجازی و رسانه ای میتوانیم صدای آزادی خواه مسلمانان جهان را برای نجات و رهایی فلسطین به همه جهان برسانیم و امیدواریم عظمت جهان اسلام روز افزون شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه شریفه قرآن که می‌فرمایند وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ اظهار داشت:جهان در انتظار منجی موعود است، امیدواریم وحدت مسلمانان در ظهور حضرت ولی عصر(عج) تاثیر گزاری قابل توجهی را داشته باشد.

 وی ابراز داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پرتوی قرآن، عترت و سنت پیامبر(ص) با همدلی، اخوت و وحدت پرچم اسلام را در سراسر کشورهای اسلامی به اهتزاز در آورده است و نقش سترگ و سنگینی را در عظمت مسلمانان دارد چراکه دشمنان میخواهند با اختلاف افکنی زمینه پیروزی خود را فراهم کنند.

شریعتی در پایان گفت: امیدواریم خداوند متعال با فرج امام زمان(عج) جهان بشریت  از شر اسرائیل خون خوار و جنایتکار نجات دهد.

ارسال نظر