وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
شجاعت و دلیری زنان فلسطینی موجب ترس رژیم صهیونیستی شده است
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۱۳:۴۲ 210
فعال فرهنگی اندونزی:

شجاعت و دلیری زنان فلسطینی موجب ترس رژیم صهیونیستی شده است

فعال فرهنگی اندونزی اظهار داشت: زنان فلسطینی طوری فرزندان خود را تربیت می‌کنند که رژیم صهیونیستی از این بچه‌ها و از تربیت کنندگان آنها می ترسد و به همین خاطر شاهد هستیم، بیشترین کشته شدگان در غزه کودکان و زنان هستند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، "حسنی لتانگ" فعال فرهنگی از اندونزی در وبینار طوفان الاقصی8 با عنوان «نقش بانوان در مقاومت اسلامی و فلسطین» که به همت معاونت ایران مجمع تقریب برگزار شد، ضمن درود به مجاهدین فلسطینی که جان و مال و فرزندان خود را در راه دفاع از میهنشان فدا کردند، گفت: امروز نقش زنان در دفاع از دین اسلام پررنگ‌تر شده است که این مهم را می‌توانیم در قضیه فلسطین به خوبی مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: زنان فلسطینی با ایمانی که دارند، فرزندان و همسران خود را برای دفاع از وطن خود و دین اسلام آماده کرده‌اند و خودشان نیز با ایمان کامل به این میدان آمده‌اند.

لتانگ افزود:این زنان طوری فرزندان خود را تربیت می‌کنند که رژیم صهیونیستی  از این بچه‌ها و از تربیت کنندگان آنها یعنی زنان فلسطینی می ترسد و به همین خاطر شاهد هستیم بیشترین کشته شدگان در غزه کودکان و زنان هستند و همه اینها به خاطر شجاعت، تسلیم نشدن و زیربار ظلم نرفتن است.

وی ادامه داد: بارها در فضای مجازی زنان فلسطینی را می بینیم که بدون هیچ ابزاری با دشمن مقابله می‌کنند و شاهد هستیم که دشمنان با چه طرز وحشیانه‌ای با این زنان برخورد می‌کردند.

فعال فرهنگی اندونزی اضافه کرد: اینها همه نشانه شجاعت و دلیری این زنان مقاوم است؛شاهد هستیم که این زنان وقتی جسد فرزندان خود را در مقابل خود می‌ بینند، آن را در آغوش می‌ گیرند و خدا را شکر می‌ کنند و همه اینها نشانه ایمان و اخلاص و صبر آنهاست.

وی تأکید کرد: این زنان باید تجلیل شوند و ما باید آنها در زندگی خود به عنوان الگو قرار دهیم که در برابر دشمن و در برابر تمام مشکلات زندگی مقاومت می‌کردند و از وطن و دین خود دفاع می کردند.

لتانگ گفت: ما باید خودمان را به آنها برسانیم و بدانیم هرجا زنان در کنار مردان حضور پیدا کنند، قطعا پیروزی از آن آنها خواهد شد.همانطوری که حضور حضرت خدیجه برای پیامبر(ص)، حضور حضرت زهرا(س) برای امام علی(ع) و حضور حضرت زینب(س) برای امام حسین(ع) بوده و همه اینها به پیروزی‌شان منجر شده است و امروز هم با یاری زنان فلسطین و کمک آنها به مجاهدین، قطعا فلسطین آزاد خواهد شد.

ارسال نظر