وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان فلسطینی کلافه شده است/چهره واقعی اسرائیل بر همگان آشکار شده است
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۱:۲۵ 107
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی:

رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان فلسطینی کلافه شده است/چهره واقعی اسرائیل بر همگان آشکار شده است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد که از لحاظ جنگی و نظامی کسی یارای مقابله و حمله به رژیم صهیونیستی را ندارد اما هم اکنون حدود سه ماه است که رزمندگان فلسطین و غزه در مقابل اسرائیل ایستاده و آنها را کلافه کرده‌اند.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در ششمین نشست مجازی «غزه مظلومِ مقتدر» اظهار داشت: در این ایام که مردم مظلوم فلسطین مورد هجوم رژیم صهیونیستی قرار داشته و زنان و کودکان و پیر و جوان آماج موشک‌های رژیم صهیونیستی هستند، دل همه مسلمانان و آزادگان عالم در این مسئله غمگین و غصه‌دار است.

وی تصریح کرد: هر چند عملیات طوفان‌الاقصی که خروش خشم و عکس‌العمل تلنبار شده مردم فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیستی بود که دل همه را از یک جهت شاد و امیدها را در دل همه مسلمانان جهان جوانه زد و همگان امید یافتند که مسئله فلسطین هنوز از یاد مسلمانان نرفته و هنوز مقاومت و استقامت در مقابل رژیم صهیونیستی ادامه دارد اما از سوی دیگر، این همه جنایت و نسل‌کشی همه را آزرده خاطر کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی همواره ادعا می‌کرد که در منطقه اشراف اطلاعاتی کاملی دارد و هر حادثه و اتفاقی رخ می‌دهد را از قبل خبردار می‌شود و در درصدد جلوگیری از عملیات بر علیه خود می‌شود، عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که تنها یک ادعایی بیش نبود و تسلط آنها به همه مباحث، یک دروغ آشکار بود.

وی بیان کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد که از لحاظ جنگی و نظامی کسی یارای مقابله و حمله به رژیم صهیونیستی را ندارد اما هم اکنون حدود سه ماه است که رزمندگان فلسطین و غزه در مقابل اسرائیل ایستاده و آنها را کلافه کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: علاوه بر آن رژیمی که ادعا می‌کرد از قدرت‌های بزرگ نظامی در جهان است در مقابل یک عده شبهه‌نظامی که امکانات کامل در اختیار ندارد نتوانسته کاری به سرانجام برساند و هم‌اکنون نیز سرگشته و حیران بوده و تنها کاری که از دستش برمی‌آید بمباران غزه است.

وی افزود: بی‌تردید رژیم صهیونیستی اشراف اطلاعاتی کاملی از نظر نظامی ندارد و از سوی دیگر چهره واقعی آمریکا و استکبار در طوفان‌الاقصی روشن شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: در این راستا افرادی که سالهای سال داعیه حقوق بشر داشته و ادعا می‌کردند که از حقوق بشر دفاع می‌کنند و همچنین اجازه نمی‌دهند که در کره خاکی هیچ انسانی مورد ظلم و ستم قرار گیرد، هم اکنون در مقابل چشم همه جهانیان، این همه مردان و کودکان و زنان را کشته شده و آمریکا و اذناب آن نیز از این کشتار دفاع می‌کنند.

وی گفت: امام علی(ع) در نامه‌ای که به امام حسن مجتبی(ع) نوشته یادآور می‌شود که پسرم، اهل دنیا سگ‌های درنده‌ای هستند که به خاطر مطامع دنیوی خود بر یکدیگر حمله می‌کنند و آنها که عزیز و قدرتمند هستند بیچاره‌ها را از بین برده و بزرگان بر کوچکان رحم نمی‌کنند و آنها را از بین می‌برند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جنایتی که در نوار غزه رخ می‌دهد کاملا عبارت امام علی(ع) را نشان می‌دهد و آمریکا و به ویژه رژیم صهیونیستی که تابع ایالات متحده هستند، مانند حیوانات درنده به جان مظلومان غزه افتاده‌اند.
وی اظهار داشت: بر این اساس، چهره واقعی آنها برای همگان آشکار شد و هم اکنون وظیفه مسلمانان این است که در مقابل جنایتی که در غزه رخ می‌دهد به وظیفه خود عمل و از مظلومان فلسطین و نوار غزه دفاع کرده و اگر مسلمانان در این رابطه کوتاهی کنند روز قیامت در محضر خداوند متعال پاسخ گو هستیم.

ارسال نظر