وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
راه اندازی سامانه هویتی جهان اسلام (سعید)
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۹:۴۴ 688
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خبر داد:

راه اندازی سامانه هویتی جهان اسلام (سعید)

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اعلام کرد: سامانه «سعید» از امروز با محوریت کردستان به عنوان اولین شبکه هویتی جهان اسلام کار خود را آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری روز پنج شنبه در دیدار با جمعی از بانوان تقریبی استان کردستان اظهار داشت: سامانه «سعید» از امروز با محوریت کردستان به عنوان اولین شبکه هویتی جهان اسلام کار خود را آغاز می کند.

وی افزود: تاسیس این شبکه می تواند در ارائه خدمات به جامعه هدف بسیار کارآمد باشد و خیرین نیز از رسیدن کمک های خود به دست نیازمندان واقعی اطمینان پیدا می کنند.

دکتر شهریاری تاکید کرد: متاسفانه آمار دقیقی از وضعیت معیشتی مردم در محلات و استان ها نداریم لذا برای به دست آوردن آمارهای دقیق می توان از پتانسیل بانوان در این زمینه بهره ببریم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه شبکه خدمات رسانی طراحی شده بنام « آی محسن» کار خود را آغاز کرده است، بیان داشت: کسانی که در شبکه «سعید» ثبت نام کنند کارت شهروندی تحت عنوان « امت واحد اسلامی» برای آنان صادر خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با وجود مشکلات اقتصادی که بخشی از آن معلول تحریم های ظالمانه است شبکه «سعید» می تواند نقش مهمی در امدادرسانی و کمک به جامعه هدف داشته باشد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با اشاره به وجود جریان های تکفیری و افراطی در جهان اسلام، گفت: در بحث افراطی گری بانوان فرهیخته و دانشگاهی می توانند به مقابله با این پدید نامبارک در جهان اسلام بپردازند زیرا بخش اعظمی از ساختار جریان های افراطی معلول کمبود ارتباطات اجتماعی است.

ارسال نظر