وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
رؤسای کمیته‌ های ۱۵ گانه دومین اجلاس منطقه ای وحدت شمال کشور تقدیر شدند
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۰:۰۷ 479

رؤسای کمیته‌ های ۱۵ گانه دومین اجلاس منطقه ای وحدت شمال کشور تقدیر شدند

با حضور استاندار گلستان و «محسن مسچی» مشاور عالی دبیر کل و معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از رؤسای کمیته‌ های ۱۵ گانه دومین اجلاس منطقه ای وحدت شمال کشور در گرگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، استاندار گلستان در این مراسم با عنوان اینکه بهترین ره آورد وحدت و همایش های اینگونه، خدمت به همه مردم به ویژه پیروان اقوام و مذاهب مختلف اسلامی است، گفت: امیدواریم چنین همایش های فاخر زمینه گشایش در سایر حوزه ها را فراهم آورد.

«علی محمد زنگانه»، اظهار کرد: مردم همواره همراهی خود با نظام را حفظ کرده اند و با وحدت و انسجام در مسیر انقلاب و نظام اسلامی گام برداشته اند و خدمت خالصانه به آنان بهترین قدردانی است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان گلستان با اذعان بر اینکه اخلاص به کارها برکت عطا می کند، تصریح کرد: در زیر سایه اخلاص و امید بتوانیم زیر ساخت هایی که باید ۲ دهه قبل در استان ایجاد می شد و در استان های دیگر انجام شده، امروز به برکت دولت انقلابی و جهادی در گلستان ایجاد نمائیم.

وی افزود: از تمامی عزیزانی که در مسیر برگزاری شایسته دومین همایش منطقه ای وحدت اسلامی با عنوان «همایش تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب» تلاش کردند تقدیر و تشکر می نمایم.

ارسال نظر