وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۱۶:۳۳ 1245

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
بار دیگر دست ناپاک دشمنان اسلام از آستین جهالت و تعصب کور بیرون آمد و امت واحده اسلامی را داغدار کرد. هتک حرمت به آستان قدس رضوی و حمله به زائران بارگاه نورانی وشهادت روحانی جهادگر محمد اصلانی موجب تاسف و تاثر همه علاقمندان به خاندان رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله شد.

این اقدام تحریک آمیز در کنار فتنه انگیزی برای ایجاد ارتباط هتک حرمتهای مشابه بین فرق اسلامی و دوگانه های قومیتی  بار دیگر یادآور طراحی نقشه های شوم ترور و تکفیر و تنازع و ایجاد اختلاف بین امت اسلامی و پاره پاره کردن کشورهای اسلامی برای تسلط بر منابع طبیعی و دارییهای جهان اسلام به نفع مستکبران و با هدایت یا حمایت سازمانهای جاسوسی استکبار جهانی به سرکردگی امریکاست.

این حرکات که برگرفته از نگاهی غیر اسلامی وغیرانسانی است بر خلاف آموزه های قرانی و سنت نبی اکرم صلی الله علیه وآله بوده وهیچ وجاهتی در آموزه‌های مذاهب گوناگون اسلامی ندارد.

بی شک آبشخور تروریست های منحرف و فریب خورده، خارج از مرزهای اعتقادی علما، فرهیختگان و آحاد مسلمانان بوده و ریشه در القائات مسموم و تفرقه انگیزی دشمنان قسم خورده اسلام دارد.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با محکوم کردن این گونه اقدامات منزجر کننده ضمن درخواست از مسئولین امنیتی و قضایی جهت پیگیری و مجازات فوری عوامل مربوطه و اقدامات پیشگیرانه، خواستار تلاش فراگیر علمای فریقین برای جهاد تبیین وحدت اسلامی و هوشیاری بیش ازپیش مردم شریف ایران و سایر کشورهای منطقه نسبت به شناخت برنامه‌های دشمن است.

حمید شهریاری 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

ارسال نظر