وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
خیران حوزه سلامت منشأ خدمات ارزنده ای در جامعه هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۹:۲۷ 437
عضو مجمع خیران سلامت گلستان:

خیران حوزه سلامت منشأ خدمات ارزنده ای در جامعه هستند

بانوی خیّر حوزه سلامت استان گلستان، گفت: خیران و فعالان حوزه سلامت و بهداشت منشأ خدمات ارزنده ای در جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «صفورا چوگان» در نشست بانوان فرهیخته استان گلستان با حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که در سالن اجتماعات کتابخانه میرداماد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع خیران سلامت استان با ریاست حجت الاسلام «قاسم لیوانی» فعال بوده و در حال حاضر یک هزار و 500 خیر در این حوزه در استان مشغول به خدمت هستند.

به گفته وی؛ خیران این حوزه یاریگر اجرای برنامه ها، انجام پروژه های عمرانی، تهیه تجهیزات پزشکی و کمک به بیماران کم توان هستند.

این بانوی اهل سنت غرب گلستان با تأکید بر اقدامات موثر خیران حوزه سلامت در استان، تصریح کرد: برای 235 مورد احداث خانه بهداشت روستایی، مراکز جامع سلامت، بیمارستان و مراکز درمانی، اورژانس و تجهیز این مراکز مبلغ 717 میلیون تومان از سوی خیران استان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین خیران این حوزه برای تأمین 2 هزار و 912 مورد لوازم پزشکی یاریگر این بخش مهم استان بوده اند.

به گفته وی؛ فعالان این حوزه با فعالیت در مناطق محروم مرزی استان خدمات ارزنده ای را برای ساکنان نیازمند این مناطق ارائه می کنند.

چوگان از درخشش خیران حوزه سلامت استان در سطح کشور خبر داد و گفت: این افراد حائز رتبه های خوب در سطح استان های کشور شده اند.

ارسال نظر