وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
حکام کشورهای اسلامی به جبهه مقاومت بپیوندند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۴۵ 502
مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق:

حکام کشورهای اسلامی به جبهه مقاومت بپیوندند

سید احمد برزنجی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران محور همبستگی و اتحاد بین مسلمانان است عنوان کرد: حکام کشورهای اسلامی به جبهه مقاومت بپیوندند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی،  سید احمد برزنجی روز چهارشنبه در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار کرد: از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت همیشگی از مردم مسلمان منطقه کردستان عراق تشکر ویژه داریم.

وی افزود: امروز منطقه ما مورد هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان است و منطقه خاورمیانه جولانگاه دشمنان قسم خورده مسلمانان شده تا بر منابع خدادادی آنان تکیه بزنند و مسلمانان را در سیطره خود در بیاورند.

برزنجی تصریح کرد: بدون شک نزدیک شدن قلوب مسلمین در منطقه ما بزرگترین سلاح در برابر توطئه‌های صهیونیسم جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

وی افزود: دروغگویی آمریکا و کشورهای غربی برای مردم منطقه ثابت شده است و دیگر آنها جایگاهی در بین افکار عمومی مردم ندارند.

مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق تصریح کرد: بدون شک بر اساس وعده‌های الهی، اسلام دین عالم گیر خواهد بود و برای تحقق هرچه زودتر این وعده الهی باید همه ما مسلمانان در کنار همدیگر باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان متحد شویم.

برزنجی افزود: خرسندیم که اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور انسجام و اتحاد امت اسلامی و پرچمدار مقابله با دشمنان اسلام در منطقه ما مطرح بوده و تعاملی گسترده، تاریخی و همیشگی با مردم اقلیم کردستان عراق دارد.

وی اظهار داشت: به حکام کشورهای اسلامی منطقه پیشنهاد می‌شود که به جبهه مقاومت بپیوندند و در برابر دشمنان قسم خورده اسلام با مردم منطقه همراه شوند.

ارسال نظر