وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
تنها مکتبی که موجب تغییر در فضای جهانی هزاره سوم شد مکتب امام(ره)بود/ در فرهنگ اسلامی بر تحکیم بنیان خانواده تاکید شده است
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۳:۳۰ 438
دبیرکل مجمع تقریب در همایش"حجاب و عفاف فاطمی":

تنها مکتبی که موجب تغییر در فضای جهانی هزاره سوم شد مکتب امام(ره)بود/ در فرهنگ اسلامی بر تحکیم بنیان خانواده تاکید شده است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت:در فرهنگ غربی بر ارزش‌های واقعی و انسانی غلبه شده و انسان در جوامع غربی تنهاست اما در فرهنگ اسلامی بر تحکیم بنیان خانواده و روابط عاشقانه و دوستانه بین همسران تاکید شده است.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در همایش "حجاب و عفاف فاطمی" که به همت اداره بانوان معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اداره امور بانوان و خانواده استانداری کردستان برگزار شد؛ اظهار داشت:تنها مکتبی که موجب تغییر در فضای جهانی در هزاره سوم شد، مکتب امام خمینی بود و منشاء مکتب حاج قاسم سلیمانی از آن بود.

دبیرکل مجمع تقریب افزود: دنیا در مقابل این مکتب ساکت ننشسته و در مقابل این مکتب می خواهد مکتب لیبرالیسم غرب را گسترش دهد.

وی بیان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی و مکتب لیبرالی و فرد گرایانه غربی به سرکردگی آمریکا اکنون در مقابل هم قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری در ادامه به موضوع بی حجابی و بی عفتی و رواج آنان در جوامع غربی اشاره کرد و اظهار کرد:روابط  نامشروع امروزه در دنیای غرب که از آن به عنوان آزادی تلقی می کنند و آن را مکتب لیبرالی و آزادی زن نامگذاری می کنند، موجب نا آرامی خانواده ها می شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: دنیای غرب و لیبرالیسم‌ با هیچ گونه ارزشی پایدار نیستند و آزادی را ذبح کردند؛ باید سعی شود ارزش‌هایی که موجب تعهد به خالق هستی شود جزو آزادی قرار گیرد چون پیدایش ما در دست خداست.

وی بیان کرد: خداوند خالق ارزش‌های هستی و برای ما هویت جمعی تعریف کرده نه هویت فردی. انسان در هویت فردی منزوی می شود و انسان را بی ارزش می کند.

دبیرکل مجمع تقریب گفت: در فرهنگ غربی بر ارزش‌های واقعی و انسانی غلبه شده و انسان در جوامع غربی تنهاست اما در فرهنگ اسلامی بر تحکیم بنیان خانواده و روابط عاشقانه و دوستانه بین همسران تاکید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری به ترویج بی عفتی در کشورهای غربی اشاره و تصریح کرد: سالانه 9.5 میلیارد دلار معامله از طریق سوداگری جنسی در کشور آمریکا برآورد شده و از زن به عنوان وسیله و نگاه ابزاری و لذت جویانه مردان استفاده می شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: سست شدن بنیان خانواده در کشورهای غربی بیداد می کند اما در جوامع اسلامی آزادی مطلق در ازدواج های موفق وجود دارد.

وی بیان کرد: ارزش عفت در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است؛ عفت جزو صفات نفسانی است و در کردستان صفت عفت زنان و مردان با غیرت عجین و رقم خورده است چرا که غیرت در بین مردم کرد همیشه زبانزد بوده و هست.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کشور در پایان این مراسم از همسران شهدا و بانوان فعال استان تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظر