وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
تلاش گروه های ساختگی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۵۶ 525
رئیس طریقت نقشبندیه سلیمانیه عراق:

تلاش گروه های ساختگی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است

رئیس طریقت نقشبندیه سلیمانیه عراق گفت: تلاش گروه های ساختگی و تکفیری ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی،  شیخ بهاء الدین محی الدین نقشبندی ظهر امروز در اولین‌اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی در شهر سنندج اظهار کرد: امیدواریم این گونه کنفرانس ها موجب انسجام بیشتر مسلمانان و نابودی گروه های تکفیری در جهان اسلام شود.

وی گفت: متاسفانه امروز دشمنان بر مبنای توحید، نبوت و قرآن می کوشند تا با ایجاد اختلاف نظر در برابر اسلام بایستند که خطر آن کمتر از خطرات دشمنان خارجی نیست .

شیخ محی الدین نقشبندی تصریح کرد: اهداف و راهبرد وهابیت تکفیری این است که وحدت مسلمانان را مورد هجمه قرار دهند و ایجاد تفرقه مذهبی بین شیعه و سنی از دست های پلید اجانب است.

وی از دین مبین اسلام به عنوان مکتب جاوید اتحاد که به گروه خاصی محدود نشده نام برد و تصریح کرد: وحدت و همگرایی در بین ادیان اسلامی از وظایف مهم مسلمانان بوده و رژیم صهیونیستی و آمریکا تلاش می کنند با ایجاد گروه های ساختگی داعش و وهابیت در بین مسلمانان نفوذ پیدا کنند.

شیخ محی الدین نقشبندی تاکید کرد: وظیفه اصلی اهل تصوف و عرفان این است که ریشه تفرقه اندازی را بخشکاند و با ایجاد وحدت در بین مسلمانان در این شرایط زمانی توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.

ارسال نظر