وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
تبیین آیات جهاد وظیفه و رسالت همه علمای اسلامی است
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۰۸:۲۷ 119
حجت الاسلام فاضلی در وبینار طوفان الاقصی 12:

تبیین آیات جهاد وظیفه و رسالت همه علمای اسلامی است

استاد حوزه و دانشگاه استان کرمانشاه اظهار داشت: در مقطع کنونی وظیفه و رسالت همه علمای اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت و مظلومین فلسطین این است که آیات جهاد را برای جامعه دینی خود تبیین کنیم، در واقع بخشی از جهاد تبیین در مقطع کنونی بر عهده علما و فرهیختگان و دلسوختگان و اساتید است.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام حجت الله فاضلی" استاد حوزه و دانشگاه استان کرمانشاه در وبینار طوفان الاقصی 12 با عنوان فلسطین محور اتحاد جهان اسلام  که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در مقطع کنونی وظیفه و رسالت همه علمای اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت و مظلومین فلسطین این است که آیات جهاد را برای جامعه دینی خود تبیین کنیم، در واقع بخشی از جهاد تبیین در مقطع کنونی بر عهده علما و فرهیختگان و دلسوختگان و اساتید است.

وی افزود: امروز وظیفه داریم با تمام وجود از مظلومیت فلسطین و برادران دینی خود به هر شکل ممکن حمایت کنیم. همانطور که خداوند متعال به پیامبر(ص) می‌فرماید که فرمان یافته ای استقامت کن و کسانی که با تو به سوی خدا آمده اند.

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: ما نباید فلسطینیان را تنها بگذاریم، علمای بلاد اسلامی بدانند وحدت عمل در این زمان برای ایجاد قدرت جبهه مقاومت و مجاهدین فلسطینی ضروری است. امروز دشمن تلاش وافری دارد تا این وحدت کلمه را از طریق فضای مجازی، تهدید و ارعاب و... خدشه دار کند. بنابراین وظیفه همگانی است تا در مقابل این دشمن غاصب مقاومت کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز صحنه غزه تبدیل به یک نماد عینی برای مقاومت جانانه در مقابل استکبار جهانی شده و آنچیزی که در قرآن کریم آمده امروز تحقق یافته است، امید می رود که این هیمنه فرو ریزد و این قدرت پوشالی به پایان خود برسد.

وی با تاکید بر این نکته که تجربه تاریخی ثابت کرده که پیروزی با مقاومت است، گفت: همه ما می‌دانیم کسانی که در این عرصه از هیچ ظلمی فروگذار نمی کنند به اهداف خود نمی‌رسند. گرچه ظلم بی حد و حصر امروز رژیم غاصب صهیونیستی علیه کرانه باختری و باریکه غزه به اندازه ای زیاد شده است که حتی جامعه جهانی یعنی مسیحیت و حتی یهودیان به پا خواسته اند.

استاد حوزه و دانشگاه استان کرمانشاه اذعان کرد: مردمان فلسطینی به زیبایی بر خدا توکل کرده اند، انشاالله پیروزی با مقاومت خواهد بود و هیچ غمی نباید به دل راه دهیم چراکه خداوند برتری را به مسلمین اعطا می‌کند و امیدواریم به زودی این مهم به وقوع بپیوندد.

حجت الاسلام فاضلی در پایان گفت: در این رابطه همه ما مسلمانان باید صبورانه و با متانت پشتیبانی خود را از ملت فلسطین اعلام کنیم و از هیچ کاری برای حمایت این مردمان مظلوم فروگذار نکنیم .

ارسال نظر