وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
به مناسبت روز روابط عمومی سایت رسمی مجمع جهانی تقریب به زبان عربی آغاز به کار کرد
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۳:۵۶ 915

به مناسبت روز روابط عمومی سایت رسمی مجمع جهانی تقریب به زبان عربی آغاز به کار کرد

به مناسبت روز روابط عمومی سایت رسمی مجمع جهانی تقریب به زبان عربی آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی،  سایت رسمی مجمع به زبان عربی با آدرس www.taqrib.ir/ar که پس از سایت فارسی در راستای نوسازی درگاه های اینترنتی؛ نوسازی و آغاز به کار نمود، دارای بخش هایی زیر می باشد:

  • (حول المجمع)، (العالم الإسلامي)، (الأمين العام)، (الوحدة والتقريب)، (قضايا وآراء)، (الأخبار)، (رواد التقريب)، (المؤتمرات والندوات)، (الوسائط المتعددة)، (الاصدارات)، (المؤتمرات الدولية للوحدة الاسلامية) ، (المنشورات)، (المقالات)، (المجلات)، (معرض الصور)، (معرض الأفلام) و….

مدیر اجرایی سایت گفت: با حمایت ها و هدایت های دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری که خود از سرشناس ترین افراد در فعالیتهای فضای مجازی هستند، و با کمک و یاری جمعی افراد صاحب نظر در بخش های فنی و محتوایی در طول یک سال گذشته، این سایت نوسازی و برای استفاده مخاطبین عرب زبان در سراسر جهان آماده گردید.

حیدر دیدور اضافه کرد: در طراحی سایت عربی سلیقه مخاطبین عرب زبان در بخش های گرافیک و محتوا مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: سعی ما بر این بوده است که در برنامه نویسی و طراحی سایت های مجمع از تکنولوژی به روز دنیا و امنیت مناسب بهره ببریم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عزیزی سردبیر سایت های رسمی مجمع با اشاره به ارتقاء محتوا در سایت تاکید کرد: سیاست جدیدی که در پیش گرفته‌ایم این است که که در جهت تولید محتوا از برگردان محتوای فارسی به عربی خودداری کنیم و با استفاده از صاحبان قلم و اندیشمندان عرب زبان به تولید محتوا بپردازیم، به واقع نگاه ما در تولید محتوا در سایت عربی نگاه به مسائل جهان اسلام است.

لازم به ذکر است سایت های انگلیسی و اردو نیز راه اندازی شده، و امیدواریم در آینده نزدیک در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

خاطر نشان می شود سایت های رسمی مجمع جهانی تقریب  با ادرس  www.taqrib.ir به عنوان پل ارتباطی مجمع با مخاطبین توسط اداره کل روابط عمومی این سازمان اداره می شود.

ارسال نظر