وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
برخورد متواضعانه رهبر انقلاب اسلامی با اهل سنت نمود بارز وحدت است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۵۱ 419
امام جمعه شهرستان شهر پاوه:

برخورد متواضعانه رهبر انقلاب اسلامی با اهل سنت نمود بارز وحدت است

ملا قادر قادری با بیان اینکه برخورد متواضعانه رهبر انقلاب اسلامی با اهل سنت نمود بارز وحدت است، عنوان کرد:  آن هایی که تفرقه ایجاد می کنند از ما نیستند و از دشمنان و تفرقه افکنان هستند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه اولین اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی در کردستان اظهار داشت: ما شاهد هستیم جوانان اهل ایمان به خاطر تامین معیشت به اروپا مهاجرت کردند، از سوی دیگر ما دارای سرمایه های بزرگی همچون علما و بزرگان دین هستیم و متاسفانه ازاین ظرفیت ها به خوبی استفاده نمی شود.

امام جمعه پاوه در ادامه گفت: امروز 42 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد در این فاصله 10ها کنفرانس، سمینار و اجلاسیه برگزار شده که در اکثر آنها حضور داشته‌ام و قاطعا می‌گویم برگزاری این برنامه‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: حداقل خروجی این نشست‌ها این بوده که با وجود تمام هجمه‌های دشمنان، از بروز جنگ مذهبی جلوگیری شده است.
ماموستا قادری تاکید کرد: نباید حریم یکدیگر را بشکنیم، امروز 16 استان ایران را مرزداران سنی مذهب تشکیل داده‌اند که همواره خواهان وحدت بوده و هستند.

وی گفت: آنهایی که تفرقه ایجادمی کنند از ما نیستند و از دشمنان و تفرقه افکنان هستند.

وی افزود: از سوی دیگر دارای سرمایه عظیم مساجد، علما، بزرگان دینی و مولفه‌های دیگری هستیم ولی از این ظرفیت آن گونه استفاده نمی‌شود.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: امروز 42 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد در این فاصله 10ها کنفرانس، سمینار و اجلاسیه برگزار شده که در اکثر آنها حضور داشته‌ام و قاطعا می‌گویم برگزاری این برنامه‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: حداقل خروجی این نشست‌ها این بوده که با وجود تمام هجمه‌های دشمنان، از بروز جنگ مذهبی جلوگیری شده است.

ماموستا قادری تاکید کرد: امروز 16 استان ایران را مرزداران سنی مذهب تشکیل داده‌اند که همواره خواهان وحدت بوده و هستند.

وی افزود: کسانی که تفرقه ایجاد می‌کنند شیعه و سنی واقعی نیستند بلکه دنبال ایجاد شکاف در بین مسلمانان و زدن ریشه اسلام هستند.

امام جمعه پاوه اظهار کرد: برخورد متواضعانه رهبر انقلاب اسلامی با اهل سنت در سفر به کردستان و کرمانشاه نمود بارز وحدت است باید این مهم را الگوی خود قرار دهیم.

امام جمعه پاوه درپایان تصریح کرد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، دشمنان بیرونی قطعا شکست خواهند خورد هرجا مردم پای کار بوده‌اند پیروزی از آن کشور ما است.

ارسال نظر