وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بانوان نقش مؤثری در ایجاد تمدن نوین اسلامی دارند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۸:۳۸ 537
مدیر حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا:

بانوان نقش مؤثری در ایجاد تمدن نوین اسلامی دارند

مدیر حوزه علمیه خواهران ام الابرار شهرستان آق قلا، گفت: بانوان می توانند نقش مؤثری در ایجاد تمدن نوین اسلامی ایفا کنند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «آسیه میرزاعلی» در نشست بانوان فرهیخته استان گلستان با حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که در سالن اجتماعات کتابخانه میرداماد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر فرهنگ زنان دچار تغییر و تحول شود، فرهنگ جامعه نیز تغییرات را در خود احساس خواهد کرد.

به گفته وی؛ ضرورت دارد علما، روحانیون و مسئولان برگزاری کنفرانس های وحدت از بانوان در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی بیشتر بهره گیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران ام الابرار شهرستان آق قلا با عنوان اینکه جهان اسلام در حال حاضر در شرایط خاصی به سر می برد، تصریح کرد: دشمن قسم خورده به جهت تضعیف امت اسلامی برنامه ها و نقشه های فراوانی را تهیه و تدارک دیده است.

وی افزود: استکبار تلاش می کند با تبلیغات سوء اعتقادات و باورهای دینی بانوان مسلمان را کمرنگ کرده و در نتیجه بی بند و باری را در میان آنان ترویج کند.

به گفته وی؛ هر چقدر زنان جامعه به سمت فساد و فحشا گرایش پیدا کنند جامعه نیز بیشتر در فسق و فجور غرق خواهد شد.

میرزاعلی با تأکید بر اینکه بانوان استان به ویژه بانوان اهل سنت با همت و پیگیری مسئولان پله های ترقی را می پیمایند، ابراز کرد: به برکت انقلاب اسلامی حوزه های علمیه خواهران اهل سنت ایجاد شده و طلاب بانو در این مراکز به تحصیل علوم دینی و قرآنی مشغول بوده و مدارج عالی را طی می کنند.

وی ادامه داد: بعد از فارغ التحصیلی در حوزه علمیه در خارج از کشور با همراهی همسرم در سال 94 دارالقرآن «ام الابرار» را در شهرستان آق قلا تأسیس کردیم و در حال حاضر 350 خواهر طلبه در آن مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر