وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
بانوان تقریبی باید فعالیت‌های خود را به صورت شبکه‌سازی انجام دهند
۱۴۰۲/۰۵/۱۹ ۱۸:۰۳ 384
معاون ایران مجمع تقریب:

بانوان تقریبی باید فعالیت‌های خود را به صورت شبکه‌سازی انجام دهند

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب اسلامی با تاکید بر ضرورت شبکه‌سازی بانوان تقریبی گفت: باید فعالیت بانوان تقریبی و فرهیخته به صورت ساماندهی‌شده و شبکه‌سازی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، محسن مسچی امروز در نشست هم‌اندیشی بانوان فرهیخته تقریبی استان آذربایجان غربی با دبیرکل مجمع تقریب، اظهار داشت: در اجلاسیه‌های گذشته تقریبی که در کشور برگزار می‌شد، بانوان همواره از حضور کمرنگ خود در آن گلایه‌مند بودند این در حالی است که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و در جامعه ظهور و بروز دارند.

وی تصریح کرد: بر این اساس، در کنفرانس‌های وحدت، بانوان مورد توجه قرار گرفته و فعالیت بانوان افزایش چشمگیری یافت و همایش‌های عفاف و حجاب و نشست بانوان فرهیخته در استانها برگزار شد.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: مجمع جهانی تقریب بر برگزاری اجلاس مختص بانوان تاکید داشته و وبینارهای خاصی در این زمینه برگزار می‌کند و بنابراین بر استفاده از ظرفیت بزرگ بانوان تاکید بسیاری دارد.

وی با تاکید بر ضرورت شبکه‌سازی فعالیتهای بانوان تقریبی تصریح کرد: باید فعالیت بانوان تقریبی و فرهیخته به صورت ساماندهی‌شده و شبکه‌سازی انجام گیرد.

مسچی گفت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی یک استان تلفیقی به شمار رفته و اقوام و مذاهب متعدد در آن زندگی می‌کنند باید برنامه‌های تقریبی بیشتری در این خصوص پیش‌بینی شود.

ارسال نظر