وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
ایران مهمترین تهدید برای رژیم صهیونیستی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۱ ۰۹:۰۲ 925
تحلیلگر مسائل بین الملل:

ایران مهمترین تهدید برای رژیم صهیونیستی است

روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل بین الملل تأکید کرد: ایران مهمترین تهدید برای رژیم صهیونیستی است چرا که با توان نظامی خود توانسته وارد عرصه ابرقدرت ها شود و برای دفاع ازمظلومان جهان به پا خیزد. لذا اسرائیل که نظامی آپارتاید است در برابر ایران احساس خطر می کند.  

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، زینب اصغریان، روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل بین الملل، عصر شنبه 10 اردیبهشت در وبینار «قدس؛ محور وحدت ادیان و مذاهب» که به همت معاونت امور ایران مجمع تقریب برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «فلسطین زنده ترین مسئله مشترک امت اسلامی است و مسئله اول جهان اسلام است.»
 
وی درباره تحولات منطقه ای اظهار داشت: منطقه دچار آشوب های مختلفی شده که نتیجه آن نظم نوین جهانی در حال اتفاق افتادن است و جهان از حالت تک قطبی در حال خروج و به سمت چند قطبی شدن در حال گرایش است.
 
اصغریان ادامه داد: در نظم نوین جهانی شاهدیم که امریکا دیگر تنها ابرقدرت جهان نیست و قدرت های دیگری به وجود آمده اند که نظام جدیدی را تشکیل می دهند.
 
وی افزود: در صورت افول آمریکا در منطقه امنیت اسرائیل نیز تحت الشعاع قرار گرفته زیرا به امریکا وابستگی دارد و امریکا نیز بزرگترین حامی تروریسم و صهیونیسم در جهان است.
 
وی با بیان اینکه موسسه مطالعات امنیتی ملی اسرائیل در گزارش خود در سال 2022 ایران را یکی از عوامل افول امنیت اسرائیل دانسته، گفت: ایران مهمترین تهدید برای اسرائیل است چرا که با توان نظامی خود توانسته وارد عرصه ابرقدرت ها شود و برای دفاع ازمظلومان جهان به پا خیزد. لذا اسرائیل که نظامی آپارتاید است در برابر ایران احساس خطر می کند.
 
وی در خصوص جایگاه تضعیف شده اسرائیل در منطقه گفت: سازمان های حقوق بشری اسرائیل را به عنوان یک جنایتکار جنگی به سراسر دنیا معرفی کرده اند و از جهت حقوق بشر، اسرائیل جایگاه تضعیف شده ای در منطقه دارد.
 
اصغریان ادامه داد: ما شاهد آن نیستیم که حرکت های جدی توسط سازمان های بین المللی علیه رژیم کودک کش اسرائیل انجام شود. وضعیت کودکان و زنان فلسطینی بسیار بغرنج است و بیش از 50 هزار کودک از اوایل تأسیس این رژیم زندانی شده اند. این است حقوق بی بشر! که صرفاً در حد چند شعار باقی می ماند و هیچ اتفاقی برای اوضاع مردم فلسطین نمی افتد. و اسرائیل نه تنها از سازمان ملل اخراج نمی شود بلکه همچنان به عنوان یک قدرت توانمند شناخته می شود و در همه امورات سایر کشورها مداخله می کند.
 
وی با اشاره به خیزش های جدید در فلسطین گفت: حملات استشهادی در قلب رژیم صهیونیستی و عملیات سیف القدس و سایر حملات نشان دهنده افول امنیتی اسرائیل در منطقه است و این رژیم حتی قادر به تأمین امنیت خود در مرزهای خودخوانده نخواهد بود.
 
اصغریان با تأکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، به جنایات کشورهای مرتجع عرب منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این جنایات از دید آزادمردان جهان به هیچ وجه پنهان نخواهد بود.
 
وی در پایان تأکید کرد: ما همه ملت های آزاده جهان امیدواریم که این زخم 74 ساله ای که بر پیکر انسانیت وارد شده و این دشنه خونینی که بر پیکر فلسطین فرود آمده، انشاءالله التیام یابد و این غده سرطانی به زودی خارج شود و ما شاهد بازگشت فلسطینیان به سرزمین پدری خود و میعادگاه اصلی خود باشیم و همه مسلمانان جهان چه شیعه و چه سنی حمایت خود را از هرگونه عملیات استشهادی در قلب سرزمین های اشغالی و تل آویو اعلام می کنیم.

ارسال نظر