وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
انقلاب اسلامی توطئه‌های جهان استکبار را خنثی کرد
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۱:۵۲ 378
شیخ حنینه در نشست مجمع عمومی کنفرانس وحدت:

انقلاب اسلامی توطئه‌های جهان استکبار را خنثی کرد

رئیس هیئت جمعیت مسلمانان لبنان با تمجید از تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین گفت: شهید سلیمانی برای نشان دادن مظلومیت فلسطینیان به جهان بسیار تلاش کرد.


به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «شیخ غازی حنینه» رئیس هیئت جمعیت مسلمان لبنان در نشست مجمع عمومی سی‌و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که صبح امروز برگزار شد، تصریح کرد: بیان سختی و مشکلات چند ساله فلسطینیان و همچنین آزادی فلسطین بر دوش ما مسلمانان جهان است.

وی گفت: ما باید تمامی سعی خود را برای از بین بردن تفکر تروریستی به کار گیریم و  در این راه بر اموری که بر وحدت اسلامی اصرار دارد، تاکید کنیم.

‌شیخ حنینه عنوان کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی بعد از جنگ جهانی اول با تفرقه و دشمنی دست به تجزیه کشورهای اسلامی زدند.

وی ادامه داد: جهان امروز‌ مشکلاتی همچون بحران اوکراین، کمبود نفت در اتحادیه اروپا، جنگ در بحرین، یمن و سایر کشورهای جهان را دارد و در این بین جهان غرب که خود دچار درگیری است، دست به تبلیغات گسترده اسلام هراسی می زند.

رئیس هیئت جمعیت مسلمان لبنان گفت: ما نباید اجازه بدهیم که خطری جهان اسلام را به مخاطره بیندازد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی برای نشان دادن چهره مظلوم فلسطین به دنیا بسیار تلاش کرد.

حنینه عنوان کرد: جمهوری اسلامی در عرصه مقابله با جنگ نرم به دستاوردهای خوبی رسیده است.

وی در پایان گفت: آمریکا عنوان می‌کند که می خواهد زندگی مردم خاورمیانه را عوض کرده و بهبود بخشد، در حالی که ما از آنان چیزی جز جنگ، تفرقه و کشتار ندیدیم.

ارسال نظر