وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امنیت و آرامش جامعه کنونی در گرو وحدت اسلامی است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۸:۴۷ 438
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

امنیت و آرامش جامعه کنونی در گرو وحدت اسلامی است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوشبختانه امنیت و آرامش جامعه کنونی در گرو وحدت اسلامی بین مسلمانان منطقه است.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا فایق رستمی امروز در اولین اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی اظهار کرد: استان کردستان مرکز معرفت و عرفان، عطوفت و مهربانی و مرکز وحدت اسلامی است.

عضو شورای عالی مجمع تقریب با اشاره به این که برگزاری این گونه اجلاسیه در استان کردستان که مرکز یکدلی و اتحاد است  می تواند موجبات تقویت وحدت اسلامی را فراهم کند، افزود: شش چیز نقاط مشترک بین همه مسلمانان است و حتی خداوند در قرآن کریم همه انسان ها را به داشتن وحدت و یکپارچگی تاکید کرده است.

امام جمعه شهر سنندج تصریح کرد: امروز دشمنان فقط به خاطر منافع خود به سرزمین و ممالک اسلامی برای غارت و چپاول و گران کردن زیربنای اقتصاد ممالک اسلامی آمده اند که نمونه آن کشور عراق، یمن، سوریه و افغانستان است و این نشان دهنده آن است که دشمن به خاطر داشتن چشم طمع به نعمات سرزمین ها و ممالک اسلامی وارد این سرزمین ها شده و می خواهد این ثروت الهی را از مسلمانان بگیرد.

ماموستا رستمی با تاکید بر لزوم وحدت اسلامی در بین مسلمانان برای خنثی سازی توطئه دشمنان اضافه کرد: شش چیز نقاط مشترک بین همه مسلمانان است که عبارتند از قرآن کریم ، کعبه شریف که محل تجمع همه مسلمانان است، قبله اول مسلمین، مودت و محبت رسول گرامی اسلام و محبت آل و اصحاب پیامبر بزرگوار اسلام و دین اسلام؛ و این دین مبین بر چهار رکن اصلی مشورت، عدالت و مساوات و توسعه پایه گذاری شده است.

ارسال نظر