وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امروز مردم دنیا به خوبی رژیم صهیونیستی را شناخته‌اند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۰ 67
عالم دینی و فقیه شافعی:

امروز مردم دنیا به خوبی رژیم صهیونیستی را شناخته‌اند

عالم دینی و فقیه شافعی به جنایتهای اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: امروز مردم دنیا این رژیم اشغالگر را شناخته‌اند و علیه جنایتهای آن تظاهرات می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری تقریب، "ماموستا ملا احمد فخری" عالم دینی و فقیه شافعی در وبینار طوفان الاقصی20 که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن درود به روح شهدا از صدر اسلام تا کنون به سوابق یهود و فعالیتهای رژیم غاصب صهیونیستی از گذشته تا کنون اشاره کرد و گفت: این رژیم اشغالگر بیش از هفتاد سال است که در برابر چشم جهانیان و با حمایت آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی به اشغالگری و نسل‌کشی ادامه می‌دهد.

وی به جنایتهای اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه هم اشاره کرد و گفت: امروز مردم دنیا این رژیم اشغالگر را شناخته‌اند و علیه جنایتهای آن تظاهرات می‌کنند.

ماموستا فخری تصریح کرد: کشورهای داعیه دار عدالت و قوانین بین المللی از این جنایتها جلوگیری نمی کنند، پس مشخص است سازمانهایی چون سازمان ملل و شورای امنیت، قانون را فقط برای اسیر کردن مردم ضعیف گذاشته اند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در دوره شاهنشاهی به مردم نسبت به عاقبت رژیم صهیونیستی هشدار می‌داد، اما برخی مسلمانان متوجه نشدند تا اینکه امروز گرفتار این مصیبت عالم‌گیر شده‌اند؛ رهبر معظم انقلاب نیز پیوسته از فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار می‌کند و می‌داند آنها چگونه برای تفرقه‌اندازی در بین مسلمانان نفوذ کرده‌اند، از این رو می فرمایند، برای مسلمانان تبیین و روشنگری کنید تا بیدار شوند و برای عزت و سربلندی اسلام خود را آماده مقاومت کنند.

عالم دینی و فقیه شافعی گفت: قبل از این‌که رژیم غاصب وارد منطقه شود و خود را تحمیل کند و به جان مردم فلسطین بیندازد، همه مردم اعم از یهودی و مسیحی و مسلمان مسالمت آمیز در این منطقه در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند و خواهان صلح و صلاح بین یگدیگر بودند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال دین اسلام را ختم ادیان الهی و پیامبر گرامی اسلام(ص) را خاتم الانبیاء و رحمه للعالمین قرار داده است،پس باید شکرگزار این نعمت و قدردان امام راحل و رزمندگانی که مقاومت کردند تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم بخورد و نور و عدالت احیا شود، باشیم.

ارسال نظر