وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امت بیدار اسلام با تمام توان مقابل هتاکان به قران کریم بایستد
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۱:۳۴ 337
مولوی سلامی در گفتگو با تقریب:

امت بیدار اسلام با تمام توان مقابل هتاکان به قران کریم بایستد

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد:رسانه ها و کسانی که می توانند فریاد و انزجار امت اسلام رابه گوش آنان برسانند با تمام توان به میدان آیند، دولت های اسلامی سفرای خود را بطلبند و سفرای کشورهای اهانت کننده را اخراج کنند و  در کنار این اقدامات نویسندگان و اهالی قلم حرکت مثبتی را جهت معرفی قرآن کریم آغاز کنند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مولوی نذیر احمد سلامی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن محکوم نمودن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی، اظهار داشت: هدف از این اقدامات محک زدن غیرت اسلامی مسلمانان و درگیری میان مسلمانان و کشورهای غربی و همچنین ایجاد فضای رسانه ای ملتهب است.

مولوی سلامی، افزود: دولت مردان غربی درصدد آن هستند که مسلمانان را از اهداف اصلی خود منحرف سازند و توطئه هایی که برعلیه مسلمانان انجام داده اند را به فراموشی بسپارند.

وی ادامه داد: همانگونه که ذکر شد دنیای غرب و رسانه های شیطانی آنان این جریانات منحرف را راه اندازی می کنند؛ امت اسلامی باید با یک اتحاد و خرد جمعی به میدان آیند و افرای که دست به این اقدام گستاخانه زده اند را تحریم کرده و روابط دیپلماتیک خود را با کشوری که دست به این اقدام زده است قطع کنند تا از تکرار آن جلوگیری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: آنان مجددا جرات کرده اند و دست به این اقدام زده اند؛ رسانه ها و کسانی که می توانند فریاد و انزجار امت اسلام رابه گوش آنان برسانند با تمام توان به میدان آیند، دولت های اسلامی سفرای خود را بطلبند و سفرای کشورهای اهانت کننده را اخراج کنند و  در کنار این اقدامات نویسندگان و اهالی قلم حرکت مثبتی را جهت معرفی قرآن کریم آغاز کنند.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر قطعا اقدامات ضعیف و نامتناسب و بعضا سکوت رسانه ها، علما، اندیشمندان و نویسندگان ومولفین کتاب و نشریه ها و مجلات و ... می تواند آسیب جدی را به پیکر اسلام وارد کند که در آینده قابل جبران نباشد.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا این بخش از رسانه ها در آگاه سازی همگان تاثیر بسزایی دارند تا آنان که این حرکات زشت را انجام می دهند به این مسئله پی ببرند.

ارسال نظر