وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
امت اسلامی وظیفه سنگینی در قبال فلسطین دارد/اتحاد و همدلی موجب تضعیف اهداف دشمنان اسلام خواهد شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۰۹:۵۶ 498
مولوی اسحاق مدنی در گفتگو با تقریب:

امت اسلامی وظیفه سنگینی در قبال فلسطین دارد/اتحاد و همدلی موجب تضعیف اهداف دشمنان اسلام خواهد شد

رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: حکام کشورها ، امت ها و ملت های آزاده باید راه و مسیر جمهوری اسلامی را در مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی پیش گیرند؛ یکپارچگی ، اتحاد و همدلی امت اسلامی موجب تضعیف اهداف دشمنان اسلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مولوی اسحاق مدنی رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر تلاش همه جانبه امت اسلامی در راستای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: باید بدانیم مسئله فلسطین از دوجهت اهمیت دارد؛ اول آنکه ملتی را با زور و خون ریزی به ناحق و بدون دلیل  از سرزمین خود آواره و پراکنده کرده اند که امت اسلامی باید در حمایت از چنین ملت مظلوم مسلمان و سرزمین مقدس فلسطین تمام تلاش خود را بکار گیرد.
 
مشاور عالی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ، افزود: دومین مسئله آن است که حقی ضایع شده است و مکان مقدسی به نام قدس شریف که قبله گاه اول مسلمانان است را اشغال و غصب نموده اند که این دو مسئله  و دلیل، وظایف سنگینی را بر امت و حکام کشورهای اسلامی قرار داده است.

وی ادامه داد: تقریبا همه امت اسلامی اطلاع دارند که هدف از سلطه گری رژیم صهیونیستی تسلط وسلطه گری بر ملت های مسلمان است.

مولوی مدنی، تصریح کرد: حکام کشورها ، امت ها و ملت های آزاده باید راه و مسیر جمهوری اسلامی را در مبارزه با این رژیم جعلی و استکبار جهانی پیش گیرند؛ یکپارچگی ، اتحاد و همدلی امت اسلامی موجب تضعیف اهداف دشمنان اسلام خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: همگان باید با جان دل و با تمام توان به میدان عمل آیند، این وحدت و تقریب میان مذاهب ، فرق و طوایف گوناگون اسلامی، هشداری قوی به رژیم صهیونیستی است که امت اسلامی شما را دشمن خود می داند و تمام تلاش خود را برای نابودی آن بکار خواهد گرفت.

ارسال نظر