وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
اسلام ستیزی از اهداف اصلی دشمنان اسلام و گروه های تکفیری است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۹:۰۲ 665
امام جمعه اهل سنت ارومیه :

اسلام ستیزی از اهداف اصلی دشمنان اسلام و گروه های تکفیری است

ماموستا مامد کلشی نژاد عنوان کرد: گروه تکفیری داعش در بین اهل سنت اقدام به راه اندازی شبکه های خشونت آمیز و نوعی اسلام ستیزی می کرد و می خواست اسلام را خشن به جهانیان معرفی کند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه عصر امروز در اولین اجلاسیه منطقه ای وحدت که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از مسائل مهمی که همه ما را گرد هم آورده مسئله اتحاد امت اسلامی و کنار هم قرار گرفتن مذاهب، ادیان و اقوام است.

وی گفت: حقیقت موضوع این است که در سالهای اخیر چیزی که موجب شد دشمن به برنامه پردازی های مختلف بپردازد پیشرفت و توسعه و موج گسترده اسلام آوری و ایمان به دین اسلام بود و همین موضوع سبب شد که دشمنان به فکر برنامه پردازی های مختلف باشند.

ماموستا کلشی نژاد در ادامه به جنگ ۳۳ روزه لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه وقتی در مقابل حزب الله لبنان قرار گرفت به فکر افتاد که چطور می تواند جلوی موج عظیمی از متفکرین و مردم لبنان را بگیرد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه به اسلام ستیزی به عنوان هدف دشمنان و گروه  تکفیری داعش اشاره کرد و افزود: داعش در بین اهل سنت اقدام به راه اندازی شبکه های خشونت آمیز و نوعی اسلام ستیزی می کرد و می خواست اسلام را خشن به جهانیان معرفی کند.

کلشی‌نژاد با عنوان اینکه  وحدت و برادری از موضوعات مهم و اساسی در دین اسلام است، گفت: وجود تفرقه بین مسلمانان منجر به تسلط دشمنان می‌شود لذا بر همه مسلمانان واجب است با یکدلی و یکپارچگی خود دژ مستحکم در مقابل دشمنان بسازند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اظهار کرد: دین مبین اسلام دارای مذاهب و دیدگاه‌های مختلفی است ولی اصل و اساس آن در بین همه پیروانش یکسان است.

به گفته وی، هر دیدگاه و مذهبی برای همه ما قابل احترام است و توهین به مقدسات یکدیگر بزرگترین آفت و ضربه را به جامعه اسلامی وارد می‌کند.

ارسال نظر