وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
استقبال بانوان طلبه از مدرسه علمیه اهل سنت
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۰:۵۲ 434

استقبال بانوان طلبه از مدرسه علمیه اهل سنت

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ استان کردستان، در نشست با بانوان تقریبی استان کردستان، با اشاره به برگزاری اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی، اظهار کرد: اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان "کردستان، نماد تحقق وحدت امت اسلامی و همزیستی اقوام و مذاهب" حضور علمای استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی و علمای اقلیم کردستان عراق به میزبانی سنندج برگزار شد.

وی به مدرسه علمیه بخش خواهران در شهر سنندج، دیواندره، سقز و مریوان اشاره کرد و افزود: مدرسه علمیه بخش خواهران در استان کردستان بسیار فعال است و استقبال بانوان اهل سنت از آن چشم گیر و موفقیت آمیز بوده است. 

مدیر مرکز بزرگ استان کردستان، بیان کرد: بخشی از بانوان بعد از فارغ التحصیل شدن در مدرسه علمیه اهل سنت مدیر کاروان های حج و عمره مرکز بزرگ اسلامی هستند که مطالب ذکر شده را به صورت جزوه جمع آوری و در دوره های بعدی از آن استفاده می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عسکری با بیان اینکه حضور خواهران اهل سنت در عرصه های مختلف مایه مباهات است، عنوان کرد: خواهران اهل سنت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در صحنه حضور یافته اند و در بسیاری از عرصه ها حضور چشم گیری داشته و خوش درخشیده اند.

ارسال نظر