وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
اجلاس بین‌المللی وحدت شکست طرح‌های آمریکا برای منزوی کردن ایران است
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ۱۲:۴۴ 715
آیت‌‌الله اراکی:

اجلاس بین‌المللی وحدت شکست طرح‌های آمریکا برای منزوی کردن ایران است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی سخنانی به اهمیت ابعاد اجلاس بین‌المللی وحدت که سوم تا پنجم آذرماه در تهران برگزار می‌شود پرداخت و اظهار داشت: کنفرانس امسال با کنفرانس‌های سالهای قبل متفاوت است چراکه امسال نظام جمهوری اسلامی در برابر حملات گسترده‌ای از سوی دشمن قرار گرفته است که شامل حملات رسانه‌ای و اقتصادی است.

آیت‌الله اراکی تصریح کرد: اگر کنفرانس وحدت اسلامی به خوبی برگزار شود این مشت محکمی بر دهان دشمن و به معنای شکست محاصره جمهوری اسلامی و برنامه‌های آمریکاست چراکه آنها درصدد هستند روابط ما را با دنیا قطع کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه کسانی که منطق‌شان «ما نمیتوانیم» است تلاش دارند این کنفرانس و سایر برنامه‌های موثر نظام نیز برگزار نشود، گفت: قطعاً برگزاری این کنفرانس بین‌المللی شکست آمریکا و کشورهای متحد آمریکاست و از سوی دیگر این کنفرانس در گشایش اوضاع نیز اثرگذار است.

وی در تبیین این موضوع ادامه داد: خیلی از کشورها به خاطر ترس‌شان که ناشی از فضاسازی روانی است ارتباط اقتصادی خود را قطع می‌کنند از جمله کره جنوبی که اعلام کرد دیگر از ایران نفت نمی‌خرد اما برگزاری کنفرانس وحدت این فضای روانی را به نفع کشورمان در منطقه تغییر می‌دهد.

آیت‌الله اراکی با اشاره به جوسازی و جنگ روانی رسانه‌های غربی علیه کنفرانس وحدت گفت: علت این جوسازی‌های گسترده اثرگذاری مناسب این کنفرانس است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین بر اهمیت و اثرگذاری کنفرانس بین‌المللی وحدت در شکست برنامه دشمن و تقویت جبهه مقاومت و جهان اسلام تاکید کرد.

ارسال نظر