وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ 683
 

فضایل امام علی(ع) بر سایر صحابه

اندیشمند پاکستانی اظهار داشت: امام علی(ع) از اولین کسانی است که خداوند خبر داده از آنان راضی است و آنها از او راضی هستند.

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ 652
 

مناقب اهل بیت (ع) تا قیامت حفظ و بیان می‌شود

ماموستا بابایی با اشاره به روایاتی از کتب اهل سنت در بیان مناقب و فضائل امام علی(ع) گفت: در خطبه های نماز جمعه اهل سنت هم پیوسته شاهد هستیم که در کنار ذکر رسول خدا(ص) از فضایل اهل بیت(ع) از جمله امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) یاد می‌شود.

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ 607
 

حضرت علی (ع) محور وحدت و الگوی عمل و عدالت است

ماموستا کریمی اظهار کرد: امام علی (ع) حتی مواجب خوارج را قطع نکرد و برخورد ایشان با مخالفین براساس عدالت بود و حتی در هنگام شهادت هم نسبت به ضارب خود عدالت را رعایت کردند.

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ 561
 

امام علی(ع) صدای حق و عدالت و صدای ستمدیدگان و مظلومان است

استاد دانشگاه لبنان گفت: روز غدیر فرصت مناسبی است تا به سوی وحدت و همزیستی و حرکت در مسیر امام علی(ع) و یاری رساندن به مظلومان و مسیر حق و عدالت و حرکت در خط اسلام ناب محمدی(ص) دعوت کنیم.

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ 652
 

امام علی(ع) مرد عدالت و وحدت بین کلیه مسلمانان بود

هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان اظهار داشت: امام علی(ع) مرد عدالت، وحدت و همبستگی بین کلیه مسلمانان بود و رحمت او شامل همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان می شد.

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ 697
 

وحدت قبل از اینکه مصلحتی سیاسی و موقت باشد، واجب شرعی است

فعال اسلام گرای فرانسوی تأکید کرد: سیره امام علی(ع) نشانه اخلاص عمیق او در دین و دغدغه همیشگی او برای ایجاد وحدت بین امت اسلام بود.

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ 881
 

هر اختلاف سلیقه ای را نباید به سمت اختلافات مذهبی سوق دهیم

حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری تاکید کرد: ما مسلمانان نباید اجازه دهیم اختلافات سلیقه ای بین ما دستاویزی برای دشمن در راستای ایجاد اختلاف باشد.

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ 574
 

وبینار بین المللی مسئله غدیر از منظر مذاهب اسلامی برگزار می شود

"وبینار بین المللی مسئله غدیر از منظر مذاهب اسلامی" به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز دوشنبه ۳ مرداد برگزار می گردد.