وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 91
 

غزه یکبار دیگر محور اتحاد جهان اسلام شده است/ همه جهانیان به ماهیت رژیم صهیونیستی پی بردند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: مظلوم نمایی که در این سالها رژیم صهیونیستی انجام می‌داد و دیگران را تروریست می‌خواند امروز تبدیل شد به این مسئله که همه مردم جهان متوجه شدند که کدام رژیم سبب سلب آسایش مردم فلسطین در منطقه شده است. در جهان اسلام برخی از کشورها در صدد عادی سازی روابط با دولت های متخاصم بودند و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شا...

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 93
 

سیاستهای اعلامی مدعیان حقوق بشر با سیاستهای اعمالی کاملا متفاوت است/بنیان حقوق بشر غربی، مبتنی بر قدرت طلبی و فزون خواهی است

استاد دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی تصریح کرد: آنچه امروز شاهد هستیم این است که عملا و بالفعل مبنا و اساس بنیان حقوق بشر غربی، مبتنی بر قدرت طلبی و فزون خواهی و سلطه طلبی است، در حالی که مبنای حقوق بشر اسلامی حق و حقیقت و مردم سالاری دینی است.

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 90
 

عملیات طوفان الاقصی منجر به خفت رژیم صهیونیستی در دیدگان ملتها شد

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار داشت: با گذشت دوماه از این جنگ، هیچ دستاوردی برای رژیم غاصب صهیونیستی نداشت و نیروی حق تمام قد در مقابل آنان ایستاد و آن ادعاهایی که در زمینه قدرتشان داشتند را نتوانستند عملی کنند و هر روز بر خفتشان افزوده می‌شود.

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 92
 

فصل الخطاب آینده فلسطین را در نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم

مدیر کل ایرانیان خارج از کشور تصریح کرد: فصل الخطاب آینده فلسطین را در کلمه کلمه و نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری و سیاستمداران جمهوری اسلامی به ویژه رئیس جمهور و وزیر خارجه می توانیم مشاهده کنیم.

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 90
 

طوفان الاقصی توان موساد و سیا را با چالش روبرو کرد/جنایتهای مستمر اسرائیل علیه مردم فلسطین و بشریت را تبیین کنیم

امام جمعه اهل سنت بخش نصرآباد تربت جام تصریح کرد: طوفان الاقصی توان موساد و سیا را با چالش روبرو کرد. از دیگر نتایج این عملیات ایجاد انشقاق و شکاف در بین مقامات رژیم صهیونیستی و قرار گرفتن این رژیم در معرض سقوط و فروپاشی بود.

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 86
 

عملیات طوفان الاقصی نقاب را از چهره پلید صهیونیست ها برداشت

مدیر کاروان حج اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی نقاب را از چهره پلید صهیونیست ها برداشت، آن کودک کشی ها و جنایات وحشتناکی که در غزه رقم زدند، دید جهانیان را نسبت به این جنایات روشن کرد. در واقع اسرائیل به شدت در این ماجرا لطمه دید و هیمنه آن به لطف خدا شکسته شد.

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 104
 

طوفان الاقصی یک سیلی برای تمدن غرب و کل دنیا بود

مدیر دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه اظهار داشت: طوفان الاقصی یک سیلی برای تمدن غرب و کل دنیا بود و آنان را متوجه قدرت مسلمانان در جهان اسلام کرد. امروز دنیا متوجه نیت پاک اسلام شد و باطن کثیف کفر را برای جهانیان روشن کرد. این عملیات باعث شد اتحادی در بین مسلمانان فارغ از مذهب، دین و قومیت به وقوع بپیوندد و همه کشورها در حمایت از مردم فلسطین...

۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 92
 

جنگ امروز غزه، جنگ اراده‌هاست/همیشه هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است

پژوهشگر مرکز فرهنگی مرزهای جهان حقیقت تصریح کرد: امروز مردم فلسطین حاضر به ترک وطن خود نبوده و اعتقاد به حقانیت خود دارند و این بیشترین کمک را به آنها می‌کند و این یک حقیقت است که همیشه هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است برای همین مردم غزه مقاومت می کنند.

۱۴۰۲/۰۹/۱۱ 277
 

وبینار طوفان الاقصی 5 "فلسطین محور اتحاد جهان اسلام" برگزار می شود

وبینار طوفان الاقصی5 « فلسطین محور اتحاد جهان اسلام » ساعت 15روز یک‌شنبه 12 آذرماه برگزار می گردد.