وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 116
 

کمک به مردم مظلوم غزه در اولویت مسئولیتهای ملتها و دولتهای مسلمان

رئیس جامعه المصطفی العالمیة تأکید کرد: باید از همه ظرفیتهای بین المللی برای تحت فشار قرار دادن حامیان رژیم صهیونیستی استفاده شود؛ کمک به مردم مظلوم غزه امروز در اولویت مسئولیتها و مأموریتهای ملتها و دولتهای مسلمان است.

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 77
 

پذیرش ظلم در اسلام ممنوع است/ضرورت ایستادگی و مقاومت فلسطینیان در برابر ظلم رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: بسیاری از افراد گمان می‌کنند که جریان فلسطین از 7 اکتبر آغاز شده است اما این گونه نیست، 7 اکتبر یک طوفان و یک برخاستن در برابر ظلمی است که در دل‌های فلسطینیان باقی مانده است و مسئله فلسطین به سال 1947 و تشکیل رژیم غاصب در این سرزمین بر می‌گردد.

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 132
 

عملیات طوفان الاقصی از آثار وجودی شهید سلیمانی نشات می‌گیرد

معاون آموزش جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: شهید سلیمانی شخصیتی بودند که حماسه مقاومت و عملیات طوفان الاقصی از برکات و آثار وجودی ایشان نشات می‌گیرد. او بود که در مقام گسترش حوزه های مقاومت در سراسر جهان اسلام ورود و شبانه روز تلاش کرد تا این حرکت و موج عظیم به حقیقت بپیوندد.

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 111
 

حمایت از مردم غزه عامل وحدت و هویت بخش ایمانی و اسلامی/امروز تبیین و حفظ هویت اسلامی ایمانی بر دوش ماست

معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی العالمیة تأکید کرد: عضو دردمند امروز ما غزه است و فسطین، حمایت از مردم آن و دشمنی با کسانی که به بهانه قوم برتربودن مظلومان دیگر را مورد ستم قرار می‌دهند و حامیان آنها، عامل وحدت همه و هویت بخش ایمانی و اسلامی ماست.

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 123
 

سلب مشروعیت اجتماعی و بین المللی از رژیم صهیونیستی مقدمه زوال آن است

معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه تأکید کرد: سلب مشروعیت اجتماعی و بین المللی از رژیم صهیونیستی و برافتادن پرده تزویر از چهره آمریکا و اسرائیل مقدمه زوال رژیم صهیونیستی خواهد بود.

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 96
 

ما مسلمانان وظیفه داریم با زبان و قلم به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابیم

رئیس مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: ما مسلمانان وظیفه داریم امروز با زبان، قلم و.. به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابیم. ما نباید فریب ظاهر قدرتمند اسرائیل و آمریکا را بخوریم، این قدرت ها پوشالی هستند و در درون خودشان اختلافات زیادی دارند.

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 77
 

اسرائیل به دنبال ایجاد استحاله فکری، فلسفی و سیاسی جهان اسلام است

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی العالمیة تأکید کرد: اگر اسرائیل پروژه ای تمدنی، جهانی و انسانی برای تسلط دادن یک نژاد برتر بر جهان در همه زمینه‌‎ها است، ما هم بدون یک وحدت تمدنی و جهانی امکان مواجهه با آن را نداریم و ما به عنوان ایرانیها باید ام القرای کانون روایت‌سازی از جریان اسرائیل هم باشیم.

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 101
 

بزرگترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی، رشد تفکر مقاومت در برابر دشمن است

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در مشهد اظهار داشت: بزرگترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی، رشد تفکر مقاومت در برابر دشمن است. حیرت آور است که با امید به خداوند، استقامت و صبوری در راه مقاومت ، ملت فلسطین الگو و اسوه جهان شده اند و یک خیزشی درجهان به وجود آوردند.

۱۴۰۲/۱۱/۰۱ 226
 

وبینار طوفان الاقصی 15 برگزار می‌شود

وبینار طوفان الاقصی 15 با عنوان «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» برگزار می‌شود.