وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 195
 

طوفان‌الاقصی یک معجزه و حماسه بزرگ است

مسئول روابط عمومی جنبش جهاد اسلامی در لبنان تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی، یک حماسه و معجزه است و سبب شد تا مسئله فلسطین از حاشیه به بطن زندگی و صدر کانون توجهات همگان برگردد .

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 137
 

برای دفاع از فلسطین باید به ید واحده تبدیل شویم

تحلیلگر بین‌المللی پاکستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار داشت: شیعه و سنی باید به یک ید واحد تبدیل شوند، تا بتوانیم این قضیه را بنحو احسن جلو ببریم.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 180
 

فصل چیدن میوه مقاومت به یاری خدا بسیار نزدیک شده است

امام جمعه شیعیان اربیل در شمال عراق تصریح کرد: فصل چیدن میوه مقاومت به یاری خدا بسیار نزدیک شده است؛ چرا که رژیم اسرائیل به لطف ضربات دردناکی که ابهت و اقتدارش را در هم شکسته، رو به زوال و در آستانه نابودی است.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 117
 

سازمان‌های بین‌المللی برای پایان دادن به جنگ غزه وارد عمل شوند/علمای جهان اسلام فضای وحدت را حفظ کنند

امام جمعه ملبورن بر لزوم ورود سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری برای پایان دادن به کشتار کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه و آزادی قدس و مسجدالاقصی تاکیدکرد.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 156
 

امروز مسئولیت فلسطین بر دوش هر مسلمان و هر وجدان بیداری سنگینی می کند/کنار رفتن پرده های تزویر ابتدای سقوط رژیم صهیونیستی است

قائم مقام مجمع تقریب تأکید کرد: امروز مسئولیت فلسطین بر دوش هر مسلمان و بر هر جامعه اسلامی و هر جامعه با وجدانی سنگینی می کند؛ زیرا مظلومیت و ظلم در حدی بود که همه حجابهای تزویر را کنار زد.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 152
 

رسانه‌های مزدور تلاش می‌کنند که حقیقت جنایات غزه را تحریف کنند

خلیل حمدان، عضو جنبش امل لبنان با بیان این که رسانه‌های مزدور تلاش می‌کنند که حقیقت جنایات غزه را تحریف کنند، تاکیدکرد که باید صدای خود را بالا ببریم تا تصویر این جنایات و حقیقت را به همه عالم نشان دهیم.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 105
 

بی طرفی در جنگ غزه نشانه نفاق است

اندیشمند افغانستانی تاکید کرد که بی‌طرفی در شرایط کنونی جنگ غزه، نشانه نفاق است و امت اسلامی باید در برابر جنایات دشمن بسیج شود.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ 103
 

طوفان الاقصی باعث تحقق وحدت اسلامی در همه زمینه‌ها شد

نویسنده و اندیشمند الجزایری عملیات طوفان الاقصی را تحولی منحصر به‌فرد در نبرد مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و سلطه‌جویی آمریکا توصیف کرد و گفت: این عملیات منحصر به‌فرد توانست ثابت کند که شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی تنها در حد یک توهم است.

۱۴۰۲/۰۸/۱۳ 384
 

وبینار بین المللی «طوفان الاقصی3» برگزار می شود

وبینار بین المللی «طوفان الاقصی؛ بدایة لنهایة الکیان الصهیونی-3» (طوفان الاقصی؛ آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.